söndag 2 oktober 2011

kollegan del 6

"godmorgon, är du redo för en riktigt tuff utmaning?"
börjar du dagen.

"jag är redo"
svarar jag direkt.
det pirrar som vanligt i hela kroppen när jag ser dig svansa in i rummet. jag ser hur de andra männen tittar efter din kjolbeklädda bak, blanka strumpor, höga klackar som smattrar mot parkettgolvet.
du känner blickarna, du njuter av uppmärksamheten.

"idag vill jag se din sperma"

"okej" svarar jag.

"följ med"
beordrar du.

vi lyckas alltid på något underligt sätt behålla fasaden, går tillsammans genom rummen och pratar som om allt vore helt normalt. vi går bara här som vanligt folk, inget underligt alls.
ni skulle bara veta.

återigen blir pentryt platsen för skådespelet.
jag står innerst i minirummet som inte har någon dörr, bara en öppning. du står i resten av utrymmet närmast öppningen. folk passerar ibland utanför, någon hejar på dig.

"vad väntar du på?"
frågar du och ler.

du kollar ner mot min gylf.

lägger handen på ståndet och viskar frågandes om jag behöver hjälp att få ut den.

jag nickar.

du gör det långsamt. med utstuderat lugn drar du med spretande fingrar ner gylfen, och jag är glad att jag just idag inte hade knappar. det hade blivit knepigt och du hade riskerat dina naglar. du för ett pekfinger över tyget i mina tajta boxershorts,
manövrerar ut min kuk.
det är första gången du håller i den.

du tittar snabbt över axeln om kusten är klar, lägger huvudet på sne och viskar
"runka för mig".

jag är så kåt att jag inte behöver övertalas. jag stirrar rakt in i dina ögon och drar snabbt och hårt i kuken, din blick går mellan mina ögon och kuken, som du fascinerat följer varenda rörelse av.

"det här…är…galet" mumlar jag, medan det börjar smacka om kuken.

du ler.

"jag vet". våra blickar möts igen, du slickar dig sensuellt och porigt om läpparna.
när du ser att jag lider av att det är så skönt spelar du med i teatern, tittar på mig lyckligt, stönar med mig tyst, men ler hela tiden lurigt.
inom kort måste jag komma, det finns ingen återvändo, och idag har du uttryckligen sagt att du vill se min sperma.

du tar tag i ett glas och håller en bit framför mitt ollon.

"kom vännen…kom…"
viskar du…
"hade du velat spruta i min mun…?"

då kommer jag, du håller glaset så jag sprutar rakt in det, stråle efter stråle kastas in i glaset, en eftersläntrare blir till en lång kladdig sträng från glasets topp. jag får in kuken och knäpper byxorna. du fortfarande håller i glaset och med ett ledigt finger fiskar du upp den sista strängen sperma, leker mellan pekfinger och tummen med kladdet innan du för det till munnen, ler och slickar av fingertopparna. du lämnar pentryt, i ena handen har du fortfarande glaset med min sperma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar