torsdag 29 september 2011

kollegan del 5

jag hittar dig i pentryt. du har en tajt uppknäppt skjorta på dig, en sjal som för bort de jobbigaste blickarna, tajta svarta byxor, du står lutad över sopkorgen för
att tömma tesilen.

helt ohämmat tar jag tag i dina höfter, trycker min kuk mot din sexiga bak.
stöten gör att du far fram, men du bibehåller balansen trots dina höga klackar.

jag håller fortfarande om dina höfter när du vänder dig om och ler. vi skrattar båda.
du vänder dig om, gör en handläggning på mitt stånd, samtidigt som du tittar mig djupt i ögonen kaxigt. så ringer din telefon, du går ut från skrubben.

"jag har sett din fitta, till och med smakat på den- men bara anat dina bröst", skriver jag.

du knyter upp sjalen, drar av den, vänder stolen lite åt mitt håll, knäpper långsamt upp ytterligare några knappar i skjortan så jag kan se din bh, en enkel men dyr formpressad blank bh, pressar samman brösten från sidan så de pushas upp ordentligt, öppnar bhn som har knäppning fram så jag får se dem. håller upp dem framför mig med händerna lite undertill. lutar dig ner med hakan o sträcker ut tungan mot ena bröstvårtan, som blir hård. jag rör min hand snabbt innanför byxlinningen, runkar medan jag kollar in showen. dina fingrar glänser av saliven när de lätt kniper i bröstvårtorna. så stänger du bhn, knäpper någon knapp i skjortan, men fortfarande såpass öppen att jag kan se mycket hud.

"m-a-k-a-l-ö-s", skriver jag. "helt jävla m-a-k-a-l-ö-s.

2 kommentarer: