måndag 26 september 2011

kollegan del 4


"jag vill se. igen"

skriver du.

jag reser mig upp, ska hämta ett papper i skrivaren, på tillbakavägen går jag till ditt bord,som längs ena långsidan mittemot dig har en skärm uppsatt, som ska dämpa ljud. det gör också att man måste resa sig upp för att kunna se vad du gör bakom skärmen. du sitter vid datorn, händerna på tangentbordet, långa naglar sträcker sig mot en massa bokstäver i ett rasande tempo. stannar upp när du känner min närvaro. tittar upp under lugg mot mig när jag med högerhanden lutar mig mot skärmens överdel.
jag försöker kallprata medan jag med vänsterhand återigen greppar mitt stånd genom byxtyget, står man bakom mig kan man nog luras och tro att jag har vänsterhanden i fickan.

det har jag inte.

får tag i kuken som i din direkta närhet blir stenhård. jag drar undan förbuden och ollonet blottas helt, blårött och större än någonsin. du har ett glas vatten stående på bordet, jag stoppar handen i det o för till kuken så den blir hal av vätskan från glaset och ollonet. för snabbt handen över hela skaftet, din blick fokuserad på kuken, halvöppen mun, stort leende, förvånad. så återhämtar du coolheten, lutar dig lätt tillbaks, ena benet över det andra och du för pennan till munnen, som vore du på ett möte där du just skulle säga

"kan du utveckla det där lite…?"

det börjar löddra på kuken och du lutar dig fascinerat fram så ditt ansikte är en 30 cm från min kuk. du formar läpparna till en puss och blåser mot mig som om du blåste ut ett ljus, ljummen luft som träffar ollonet.

just då stiger längre bort i rummet, en röst som ropar ditt namn och jag rör mig snabbt mot mitt bord med en hög papper över min kuk, som jag vid bordet lyckas trycka in i byxorna igen.

"det där var jävigt läckert"
,
skriver du.

"jag har aldrig gjort något liknande", erkänner jag. "nu är det din tur"

jag kastar över en tjock marker, en whiteboardpenna.

du fattar direkt, för den först till din mun, i profil ser jag hur du utmanande för den till dina läppar, hur din tunga virvlar runt den, sen tar du den i munnen, suger snabbt in och ut. därefter för du den ner mot din fitta, sätter dig längre fram på stolen så din rygg lutar i en lätt hukande ställning. så för du in pennan i din fitta, snurrar stolen lite så jag kan se.

din renrakade fitta är våt, jag kan se det tydligt nu. jag kan ana hur det smackar om din fitta när du för den in och ut. jag ser i ditt ansikte att du kommer att kunna komma, du biter ihop och ser lätt ansträngd ut. våra blickar möts och jag ler åt dig, fascinerad och tänd som fan.

"ge tillbaks min penna"
skriver jag.

och du reser dig upp, sträcker på din kjol o när du stannar vid mitt bord ger du mig markern. jag för den direkt till min mun, tar in hela och smakar på dig.

såklart smakar du som du ser ut, makalöst.
du ler, och går mot toaletten.

1 kommentar:

  1. Mysigt sätt att vakna till på såhär på morgonkvisten ;) Som vanligt helt underbart att läsa.

    //Frun i huset

    SvaraRadera