tisdag 25 oktober 2011

kollegan del 7

"berätta något som gör mig kåt"
skriver du.

"om du tänder på tanken att män i din omgivning tar med dig hem i sina fantasier efter en lång dag på jobbet och runkar kan jag berätta att det var just det jag gjorde igår. medan jag tillfredsställde mig själv tänkte jag att vi återigen befann oss pentryt, du böjde dig ner efter något i understa lådan, och det var bara för mig att dra upp din kjol, dra stringen åt sidan och pressa in min redan hårda kuk.
du hade svansat runt hela dagen och hetsat mig så det fanns inget behov av att värma upp, kuken skulle bara in. du tog tag i diskbänken och höll balansen trots dina skyhöga klackar, stötte mot mig med din sexiga kropp, rörde dig i cirklar med min kuk som i ett skruvstäd…du var trång och våt och jag höll mina händer på dina höfter och bara dunkade in kuken i dig…det kommer kollegor bakom som undrar vad vi gör, fler och fler, först viskar de men snart kommenterar de högt
"FAN VAD SKÖNA NI ÄR!"
"KNULLA HENNE HÅRT! DET HAR JAG ALLTID DRÖMT OM!"
"JAG VILL OCKSÅ!"



"åååh, berätta mer!" skriver du.


"jag vänder huvudet om och ser att flera tagit fram sina kukar och de står nu och runkar hårt. jag tar tag i dina sköna bröst bakifrån, masserar bröstvårtorna mellan tummen och pekfingret, håller om brösten underifrån…du stönar högt och jag drar ut kuken, lyfter upp dig på diskbänken, drar dina ben över mina axlar och börjar slicka dig, först upp och ned längs blygdläpparna, virvlar som en ivrig fjäril på din klitoris, som blir allt hårdare av min behandling…samtidigt rör sig mina händer upp mot dina bröst och leker återigen med dina styva bröstvårtor, din ena hand glider ner och öppnar upp hela din underbara fitta för mig så jag kan nå överallt med min tunga…nu knullar jag dig intensivt med tungan, suger tag i klitoris, biter lätt, lapar upp och ned längs hela ditt kön…det rinner sexigt ur din fitta av saliv och din fittsaft…jag pressar in två fingrar i dig och du kommer direkt, håller dina händer på mitt huvud, och när du exploderar skakar du mitt huvud mellan dina händer…
när du återfått medvetandet hoppar du ner från diskbänken och tar tag i min kuk med dina sexiga händer, runkar medan du tittar mig rakt in i ögonen, säger mellan sammanbitna tänder att du vill att jag sprutar ner ditt ansikte…


"ÅÅÅÅH!"
hör jag någon i kören bakom mig, det smackar om deras kukar.
du runkar så vant och säkert mot din väntande tunga, inget kan hålla mig från att lägga en stor sats på tungan, rakt över näsan och pannan, du bara ler och tunga ligger rakt under kuken mot pungen, och när jag känner tungspetsen mot min nyrakade pung skakar hela kuken och en sista stråle går rakt in din mun…jag ser att du sväljer direkt…


en kollega tränger sig förbi i det sjukt trånga pentryt, han runkar hårt och nästan aggressivt sprutar han mot dig, han träffar din kind och axel innan han snubblar av trängseln. jag drar mig undan och en mer sansad kollega stiger fram, böjer knäna något medan han drar de sista tagen och exploderar i ditt ansikte, en riktig monstersats som rinner ner längs ansiktet medan du bara ler…en till vågar sig fram, nyper i dina bröstvårtor lätt och frågar om han får komma på dina underbara bröst…du håller upp dem underifrån medan han drar de sista tagen innan han fläker ut sin kladdiga sperma över dina toppiga bröstvårtor…han avslutar med att röra sitt sprängfylldda ollon runt bröstvårtorna…

du slickar dig om munnen där du sitter på huk, med sperma rinnandes över din kropp ner mot golvet"


"milda makter" svarar du och jag ser i ögonvrån att du ser lite tagen ut.

2 kommentarer: