torsdag 1 april 2010

fredagskväll på pendeln

jag åkte pendeln in till stan en sen fredagseftermiddag, utanför lyste himlen som ett eldklot och det fanns en skön avslappnad känsla i tåget av helg. jag doftade gott och hade på mig en ny skjorta, och skulle ta några öl på ett lugnt ställe med några kompisar. jag valde omsorgsfullt ut en plats på tåget mittemot en snygg brunett som satt med och stökade runt i sin stora handväska, letade efter något men hittade annat som kunde vara bra att använda under resan; mobilen, mascaran, en veckotidning. samtidigt som hennes telefon ringde för första av oändliga gånger under resans gång fiskade hon upp en liten flaska nagellack, satte mobilen i högra axeln, skakade flaskan och skruvade upp den. jag fascinerades av att hon så enkelt manövrerade båda sakerna och att hon kände sig så hemma i tåget att hon gjorde något som andra brukar göra hemma inte minst för lukten som en astmatiker nog skulle trilla under stolen av.

nagel efter nagel lackades klassiskt röda, och då jag alltid blivit närmast galen av den åsynen satt jag nu och märkte att kuken spände innanför byxorna...jag kollade in tjejen medan hon pratade på med sin kompis om kvällen som låg framför dem, bruna rådjursögon, markerade ögonbryn, halvlångt lite vågigt hår som var uppsatt slarvigt med en självklar medvetenhet som gjorde mig ännu mer tänd.

alla 10 naglar var färdigmålade och hon började inspektera och kastade sig över tidningen och spretade med fingrarna för att inte förstöra verket. jag försökte att titta lagom mycket, dels för att jag vet att alla inte hajar hur en människa kan vara så besatt av händer, dels för att jag nu satt och var fruktansvärt kåt på den snygga tjejen mittemot mig och jag hajade att hon hade andra planer än att bli uppraggad av en säkert 10 år äldre man på en pendel in till den stad som skulle omkullvältas av hennes uppenbarelse denna fredagskväll.

men hennes spretande fingrar fick mig att tänka på hur hon antagligen senare samma dygn kommer att hålla om en ådrig kuk och föra den till sin väntande mun, de där läpparna jag såg var fylliga och hela tiden nära till ett leende. mina fantasier går vidare, ser hennes ögon sluta sig av njutning när hon halvliggandes över ett ett handfat på en handikapptoalett på en klubb får den nu hårda kuken hon omsorgsfullt arbetat upp med sin sexiga mun intryckt bakifrån djupt i sin nyrakade fitta, de svarta byxorna neddragna, den lilla stringen hastigt dragen åt sidan, håret i en mess, vänder ansiktet bakåt och uppmanar killen stönandes att "knulla mig...hårdare....". mannen håller om hennes höfter, knullar ivrigt och hårt, han ser hur hennes tungspets far över de röda läpparna, känner hur hans kuk hårdnar ännu mer, nästan läskigt när ådrorna pulserar så där i kuken, tjejen för ner sina fingar mot fittan, smeker klitoris samtidigt som han pumpar på, låter fingertopparna och de nymålade röda naglarna toucha hans spända och lena pung vilket får effekten att han ökar takten ännu mer, den uppknäppta skjortan fladdrar, tjejen vacklar till lite på ena klacken, rör sig i samma tempo mot honom så de möts för varje stöt.

hon kollar en gång till på lacket, det är visst torrt nog nu för att fixa med håret. hon möter min blick och vi ler hastigt, jag vet inte om hon kan läsa mina tankar där jag sitter antagligen rödkindad o med tung andning, det taktfasta dunket från spåret ekar i tågvagnen. hon svär över sin mobil och jag frågar om hon har problem med täckningen och hon ler, och vi byter några ord om operatörer som lovar mycket och håller lite. rösten är behaglig, och jag försvinner in hennes "kom i min mun, spruta din kladdiga sperma nu!" där hon sitter på knä med kläder i en röra på golvet, hennes bh har glidit ned över ena axeln, tungan utsträckt och hon hetsar killen, som runkar för allt vad han är värd, vräker ut sperman över hennes söta ansikte och tunga, hon tar tag i hans kuk och runkar det sista, jag ser hur hennes lillfinger spretar så där underbart när hon håller om honom, en del sperma rinner längs hennes smala fingrar.

-stockholm central, avstigning till höger, avbryter mina sköna tankar, och jag börjar plocka på min ytterkläderna. ler en sista gång mot henne och önskar henne en trevlig kväll.
-du med, svarar hon, ler mot mig och plockar ihop sina saker, till sist den lilla flaskan med det röda nagellacket.
jag vänder mig mot henne
-jävligt snygg färg,
säger jag och går mot utgången.
 

2 kommentarer:

  1. Händer...
    ;)
    Vilka dagdrömmar.

    SvaraRadera
  2. Mina naglar börjar ta sej igen, så jag ska se till att fixa lite "röda-naglar-bilder" någon dag ;)

    //Frun i huset

    SvaraRadera