tisdag 13 april 2010

sekunder av hud

kvinnan med hårsvallet strängt uppsatt i nacken iklädd en lång svart kappa och en knäkort kjol gjorde min dag redan när jag la märke till henne på perrongen.
de strumpbeklädda benen glänste i eftermiddagssolen och hennes högklackade svarta stövlar fick henne att röra sig sensuellt där hon gick framför mig.

sen svängde hon rätt som det av och jag försökte tänka på något annat, komma på vad jag skulle laga till middag och om jag ska sätta upp den där hyllan som kräver borrning. precis då kör en cyklande farbror förbi mig och jag vänder mig om ett halvt varv, min blick fokuserar kvinnan nu uppflugen på en cykel, och precis när hon passerar mig tar vinden tag i henne kappa, kjolen har vandrat uppåt av trampandet och där långt uppe på låret ser jag snabbt spetskanten på hennes svarta stayups och huden strax ovanför.

jag samlar på sådana stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar