tisdag 7 april 2009

utan trosor i antikvitetshandeln

jag gick förbi butiken två gånger om dagen på väg till och från jobbet, brukade kolla i skyltfönstret på porslin och möbler från 1950-talet, och framför allt kolla vem det var som stod i butiken.

mitt intresse svalnade alltid när det var den bistre mannen 50+, men när hans kanske tio år yngre fru gled runt i butiken stannade jag alltid till och tittade extra på någon stringhylla eller stig lindbergkoppar en stund.

hon var som en uppenbarelse från en fellinifilm, getingmidja och en enorm byst, långt blont hår uppsatt i en knut så det föll ner teser längs kinderna.
en riktig femme fatale som verkade gå i lackpumps och kort kjol året runt, snöoväder som solsken. när solen stod på och kunderna låg på stranden satt hon på trappan till butiken och rökte och drack kaffe, läste ur en bok med gulnade sidor.
vi hade börjat hälsa när jag gick förbi dagligen, och även om det ibland innebar omvägar försökte jag passera så ofta det bara gick.

en dag såg jag ett gäng myranstolar i fönstret, hon satt på trappan och rökte, så jag vände mig direkt till henne och frågade vad de kostade.

-hur många är du intresserad av, frågade hon med en skön släpig röst medan hon tittade på mig med en blick som kändes rakt in i benmärgen. medan jag svarade kollade hon på mig nerifrån och upp, och mötte min blick igen.

-just nu har jag bara två i butiken, men under eftermiddagen ska jag få fler, kan du komma förbi senare?

klockan var kvart i sex när jag gick in i butiken, hon var där med kunder och jag satte mig en skön fåtölj och kollade på när hon försökte kränga ett arne mattssonbord till ett äldre par. hon verkade känna min blick för hon kollade då och då mot mitt håll, log en gång och gjorde en gest att hon snart skulle komma till mig.
paret betalade och lämnade butiken och hon kom och sjönk ner i en djup fåtölj som lutade bakåt, suckade utmattad.

-vilken dag, det har varit kunder hela eftermiddagen, de här skorna, sa hon skrattande och pekade ner på sina blänkande skor med smala höga klackar, är inte gjorda för att stå och gå så mycket i.

-nej, jag hajar det, sa jag, tittade på dem gillande. men snygga är de, riktigt snygga…

-tack! jag älskar skor, min man klagar varje gång jag kommer hem med ett nytt par.

när hon satt så där insåg jag snart att jag hade rak insyn in mellan hennes ben, dels kunde jag konstatera att hon hade svarta stayups på, dels misstänkte jag att hon inte hade några trosor under den korta kjolen. jag försökte att inte stirra, men det var svårt att låta bli.

-jag fick in 2 stolar till, de står i källaren. de är väldigt välbevarade, du ska få dem för ett bra pris, säger hon medan hon drar lite i sin korta kjol. hon försöker ta sig upp ur den djupt lutande stolen, jag reser mig upp och erbjuder henne handen så hon kan häva sig upp.

-tack, säger hon när hon kommer upp, står i någon sekund nära mig och min ena hand råkar snudda vid sidan av ett av de gigantiska brösten, min andra hand håller fortfarande om hennes hand, som jag förvånande nog först nu lägger märke till. små händer med långa vitmålade naglar som blänker.

spontant säger jag

-wow, vilka snygga naglar!

jag harklar mig, släpper hennes hand för det känns som jag stått med den i min hand i en evighet.

-tack…säger hon långsamt och tittar på mig granskande.
stolarna är här nere, fortsätter hon, vill du hjälpa mig upp med dem?

lagerutrymmet är överfyllt av möbler, lådor i staplar och ett litet pentry där en kaffekokare står och luktar bränt.
stolarna är i fint skick och jag följer henne upp för trappan, bärandes på mina inköp. kjolen är så kort att jag nu utan problem ser rakt upp i hennes putande sexiga bak, det står nu helt klart att hon är troslös, jag kan tydligt ana hennes nyrakade fitta några decimetrar framför mig, känner nästan doften av den. så stannar hon till, vänder hon sig om, och stå där med händerna i sidorna.

-jag har sett dig hänga utanför affären flera gånger…

jag står där med stolarna i famnen.
känner mig som en skolpojke som blivit ertappad med att palla äpplen.

-du brukar kolla genom rutan…jag har känt dina blickar…

-…det är svårt att undvika att kolla in dig, säger jag. du glider runt och ser så skön ut…du är ruskigt sexig, säger jag och backar bakåt i trappan med stolarna, ställer dem på golvet och möter henne i trappan.

jag vet inte vad som far i mig men jag går rakt fram och kysser henne, hon möter mig, öppnar munnen och en sval tunga brottas med min. hon tar tag om min nacke, jag om hennes sköna bak, kjolen är redan en bra bit uppe så jag är snart på hennes nakna hud med mina fingrar, smeker bakom henne med fingrar som möter hennes våta fitta. hon stönar till, rösten sänks och är grumlig när hon frågar

-såg du att jag hade tagit av mig trosorna tills du kom hit nu…?

-mmm…jag anade det…underbart…jag låter 2 fingrar glida upp i henne, rakt upp i fittan. hon stönar till högt, spänner musklerna som kramar om mina fingrar medan jag låter dem glida upp och ned…

-sätt dig ned, säger jag och går ned två steg i trappan, sätter mig på knä framför henne…hon sitter där med särrade ben och smeker sig…det är en vacker rosa fitta jag har framför mig, jag slänger mig ned och börjar slicka den, hennes händer i mitt hår, pressar mig mot sig, stönar fram med stötande röst

-åååh...slicka mig…slicka min kåta fitta…aaauuuugh!

jag hittar rätt direkt, hela hennes kropp spänner sig när hon kommer med min tunga roterande runt klitoris…jag stannar upp några sekunder, låter hennes orgasm ebba ut men så ger jag mig på henne igen, först med fingrar men snart med ivrig tunga igen‚ hon knäpper upp den svarta blusen och får ut sina stora sexiga bröst, smeker dem med båda händerna från sidorna, sträcker ut sin tunga och når enkelt en bröstvårta med tungspetsen, jag lapar med bred tunga över hela fittan, kommer till klitoris som jag biter lät i, suger tag i och går i cirklar runt runt, fladdrar med tungan som en fjäril o hon pressar hela sin underkropp mot mig, skriker ut när hon kommer, skakar med hela kroppen…

-stoppa in din kuk i mig, snälla… bara lite…

jag drar ner mina byxor, tittar på henne och runkar min kuk medan hon slickar sig om munnen och smeker brösten…

-knulla mig…

jag sätter mig knä framför henne och glider enkelt in i henne, hon är våt av sina safter o min saliv, skönt trång, jag drar ut kuken igen, pressar in den och hon klämmer åt med vana fingrar kring den, jag har mina armar på varsin sida om hennes ansikte, kysser henne medan kuken far in och ut i henne…lyfter upp hennes ben på mina axlar, min blick följer de svarta stayupsen, de blanka lackpumpsen vars säkert 13 centimeter höga klack sticker rakt upp i luften, och jag fortsätter att i ett frenetiskt tempo att dunka in min kuk i henne tills hon än en gång spänner hela kroppen och stönar ut sin orgasm…

jag drar mig ur och vacklar vimmelkantigt bakåt, tittar på denna läckra kvinna som nu ställer sig på knä framför mig, slickar på ena handen så salivet rinner, tar tag i min kuk och börjar runka den långsamt, lägger kuken mellan sina stora bröst och pressar samman dem från sidorna och jag börjar röra kuken upp och ned, ollonet blått av upphetsning när det tittar upp mellan, hon sträcker ut sin tunga mot kuken varje gång den närmar sig…så ser hon på mig att jag är nära, tar tag i kuken med sina fantastiska händer medan hon med den andra handen håller upp brösten, runkar mig hårt mot brösten tills jag släpper en stor kladdig sats på dem…hon tittar ner på dem, ser sperman rinna ner mellan, tar tag i pärlhalsbandet som hänger nedsprutat mellan brösten, ler och slickar av pärlorna medan jag leende bara kan skaka på huvudet.

jag såg henne inte mer i butiken efter detta, numer var det alltid hennes sure man hängde där, det kom allt färre kunder och en dag var lokalen tom, en skylt på dörren att verksamheten hade upphört.

3 kommentarer:

  1. Jävlar va bra du skriver, jag blir mer och mer fast i dina texter.:) Och jag vet precis hur läckert och upphetsande det är när en man smeker upp ens korta kjol, det är något speciellt.

    Ha en fin kväll nu.

    SvaraRadera
  2. Säger inte vilka, men vissa av dina texter väcker trevliga minnen till liv.. ;)

    SvaraRadera
  3. M; tack! dina kmmentarer gör mig så glad.
    miss; trevligt, det hade varit roligt att höra om dem…

    SvaraRadera