måndag 6 april 2009

kvinna på väg mot uppbrott

-är det ledigt här?

hon sliter blicken från alla papper på bordet, för undan sitt slingade lockiga hår och tittar upp mot mig, ler lite nervöst och säger

-ja, absolut, vänta, jag ska ta bort lite papper.

jag lägger direkt märke till hennes händer, såklart.
de är iögonfallande med säkert 2 centimeter långa naglar, fransk manikyr och en liten ring i ena lillfingernageln.

-tack, det var snällt, säger jag och ställer ner mitt kaffe.

det är fredag eftermiddag, jag har gått in en modernt inredd hotellbar i en regning stad jag mellanlandat i på väg hem. ett gäng studenter har börjat förfesta inför kvällens utgång, kostymfolket som släppt på slipsknuten, lattemammor med toppfixade barnvagnar- alla samsas om utrymmet.

kaffet är gott, utsikten trevlig. jag kan inte hjälpa att kolla in henne, när hennes blick far upp möter jag den, ler och säger ¨

-mycket papper att hålla reda på, inte ens ledig en fredag eftermiddag?

-åååh, jag har varit på kundmöte här idag, måste sortera lite innan jag kan åka hem.

-du är också på tillfälligt besök, frågar jag, trevlig liten stad.

-haha, ja, jag åker till sådana här städer varje vecka, det ingår i mitt jobb att besöka våra försäljare, prata med kunder.

-trevligt, säger jag, vill säga något mer, är på flörtigt humör och jag känner att jag är tänd på kvinnan framför mig, men just då ringer hennes mobil.

hon är kort i telefon, vrider på sig och jag tar upp en bok och försvinner i den, men hör hur hennes röst tystare irriterat svarar att hon kommer om några timmar, hon kör när hon har fikat och shoppat lite, vänta inte med middagen. hon lägger på och jag låtsas vara strängt upptagen med tidningen. hon reser sig up och går mot toaletten. jag kollar in henne, figursydd kostym, högklackade stövlar, vickar från sida till sida, håret superlockigt.

jag försjunker in boken igen.

-är den bra?

hon sitter där igen, lutar sig framåt, min första tanke
"har hon knäppt upp en knapp i den där redan urringande blusen?"

-ja, bra tidsfördriv. kanske inte hans bästa.
hon sitter med en hög servetter och försöker torka sitt hår.

-hamnade du i ösregnet?

-ja, mitt hår blir så här av fukt, i regn blir det helt bångstyrigt.

-det är fint, fina lockar, säger jag och ler.

-eh…hon ser nervös ut, men fortsätter snart med mer säkerhet i rösten,
tack. vad snällt sagt.

vi börjar prata om allt möjligt, avbryts återigen mitt i allt av hennes mobil.
hon blir märkbart iriterad igen, verkar vara samma person.

-jag vet inte, jag sa räkna inte med mig till middagen, ok? jag kommer när jag kommer. klämmer igen luren, besvärad.

-jag försöker att inte lyssna, säger jag, men du sitter nära. du verkar ha problem?
förlåt, jag vill inte snoka…

-inga problem. jag är så arg, det är min man, vi håller på att separera, vi bara bråkar hela tiden och nu när vi bestämt det försöker han kontrollera mig, kolla när jag kommer hem, vem jag träffar-jag blir vansinnig!

-bra kanske då att du har ett jobb där du reser en del så ni inte måste gå varandra på nerverna hela tiden.

jag ser genom fönstret att det slutat regna.

-vill du hänga med ut på en promenad, det kanske du kan behöva!

hon tittar rakt på mig.

-gärna, säger hon, reser sig upp med alla papper som hon slänger in i en väska och vi lämnar stället. promenaden går genom en äldre stadsdel, ett affärsstråk, det är en skön stämning mellan oss, vi håller kvar våra blickar och drar oss inte för att visa att vi gillar vad vi ser. ett bostadskvarter går över i en promenad längs en å, vi slår oss ner på en bänk.

genom samtalet har vi kommit in på relationer, vad man uppskattar och vad man saknar.

-sex är en grundpelare, funkar det funkar det mesta, och det har inte fungerat i vår relation, berättar hon. så enkelt är det.

-vad gillar du då, frågar jag, nyfiken och med en snabbare puls.

-min man gillar bara snabbisar, in ut, in ut, komma i mig, vända sig om och somna.

-det blir ju lätt så i relationer som inte känns hundra, säger jag. man måste anstränga sig, visar man att man gillar det man gör blir det ofta bra. de jag träffat som varit bäst är de som lever ut och som är nyfikna, som gör det de tycker om att göra. då blir det så bra…

hon tar tag i min hand, lägger den ovanför sitt bröst, säger

-känner du hur mitt hjärta slår, jag älskar att prata så här! hennes hjärta går snabbt, och när hennes hand långsamt släpper min hand glider jag långsamt ner över en bröstet, kupar det och väger det i min hand.

-mmm…sköna…

hon flämtar lätt, följer min hand när den försvinner in i urringningen. mina fingrar möter en spetsbh där jag enkelt hittar en bröstvårta som styvnar. jag böjer mig mot henne och för undan hennes lockar, kysser halsen och uppåt, andas tungt i hennes öra, och hon reagerar hårt, lägger sin ena hand på mitt lår, smeker insidan av jeansen.
min hand ner längs hennes mage, över höften, lårets utsida, vänder inåt vid knät och långsamt upp samtidigt som vi kysser varandra…en djup och sexig kyss, mycket virvlande tungor och så smyger min hand innanför hennes byxor efter att jag snabbt knäppt upp två knappar, tungorna fortsätter spela när jag lägger min hand kupad över hennes glansiga trosor…ett finger drar tyget åt sidan och möts av en våt springa, mitt långfinger pillar på hennes klitoris i cirklar, mer kyssar och jag låter fingret glida in i henne. hon stönar lättl och när jag nästa gång möter henne med två fingrar visar hon tydligt hur skönt hon tycker det är.

-kom…min bil står här bakom, säger hon.

snabbt in i bilen, nycklarna i, motorn på, ivriga att komma ut från stadens blickar, virrar runt i rondeller och ut på en motorväg, tar av vid en rastplats, hittar en parkering, hela tiden har jag mina händer på hennes kropp, brösten, magen, rumpan, hon har svårt att fokusera på körningen.

hennes händer byter från ratten till att ivrigt knäppa upp mina byxor, smeker mina lår med sina sexiga händer, de långa naglarna kittlar skönt, drar med hela handen över min hårda kuk innan hon får ut den ur boxershortsen och börjar runka den långsamt. massor av försperma glänser på ollonet, handen glider enkelt upp och ned, min blick helt fokuserad på de läckra händerna. jag knäpper upp blusen och får ut hennes stora sköna bröst, smeker dem med ena handen och låter den andra glida under henne så jag kommer in i hennes fitta bakifrån, underifrån, hon sitter på min hand med mina fingrar långt uppe i sig, jag böjer mig ned och hon backar sätet, lutar det lite bakåt och jag kommer åt hennes våta fitta med tungan, slickar ivrigt och biter lätt i klitoris. hon stönar högt nu, är nära, jag ökar tempot och fingerknullar henne allt snabbare, tungan lapar henne och när hon skakar med hela underlivet vet jag att jag gjort det riktigt skönt för henne. hon för bort mitt huvud, vill vara själv och njuta hela vägen ut en stund, jag sitter brevid och smeker hennes hår, tittar på henne när hon långsamt börjar komma tillbaks.

-du är så skön! utbrister hon. nu vill jag suga din kuk!

jag lutar sätet lite och har en skön show framför mig. hon runkar mig hård, andra handen ligger utsträckt på mitt lår, spretar med fingrarna, så böjer hon sig ned, det lockiga håret sprider sig över min mage, jag lägger märke till de stora runda örhängena, hon tar hela kuken i ett naffs, ända ner i halsen, följer långsamt skaftet uppåt och stannar vid ollonet, andas på det och går ner igen, ökar takten, låter handen sköta jobbet tag medan hon kommer upp och kysser mig, jag flämtar, hon tittar ner på min kuk och sänker återigen huvudet, jag smeker hennes hår och säger att jag är nära, se upp, men hon fortsätter bara, runkar allt hårdare och när jag kommer tar hon det första sprutet rakt in i munnen, öppnar munnen för nästa så jag får spruta på lite avstånd, sväljer men en del rinner längs ner mot den rakade pungen, hon slickar en ömtålig kuk ren och tittar på mig.

-vilken underbar kuk du har.

jag ler, rörd på något sätt.

-tack…eller vad man säger.

-nu ska jag åka hem och skilja mig, säger hon och rättar till sin klädsel.

1 kommentar: