onsdag 8 april 2009

tonårsminne 2

som i en serietidning sprang vi in i varandra i ett gathörn, kropp mot kropp krockade vi, stannade upp och skrattade. hon i lång kappa med pälskrage, höga klackar som med sitt klappljud borde kunnat varna mig inför krocken, jag i en för tunn kavaj, 16 år, full på utköpt rödvin.

vi började prata, hon hade varit på lång barrunda, det kastanjebruna håret ruffsigt och hennes andedräkt doftade sprit, hon pladdrade på och vi följdes åt längs tomma gator, jag försökte se mer av hennes kropp, och när vi stannade upp för att röka fick jag syn på hennes små fina händer, röda naglar frös i vinterkylan medan jag tände hennes cigarett.

jag frös och hon undrade om hon kunde värma mig, hon var varm i sin päls. ett erbjudande det var svårt att tacka nej till, jag var tänd på henne, oskuld och ivrig att få uppleva saker. jag dök in i den stora kappan och var nära henne, doften av tung parfym, bröst och sprit gjorde att jag sträckte mig fram och kysste henne, vi föll in i ett buskage bakom henne och låg där en stund och skrattade, taffsade lite innan jag kunde dra oss upp.

-vill du följa med mig hem, undrade hon och jag behövde inte svara.

vi var snart där, en liten två där folk hade haft en förfest. hon satte på någon soft musik och tände lite ljus, var på toa en bra stund medan jag svalde och blev torr i halsen, rätt som det nykter och lite nervös.

så kom hon ut, satte sig brevid mig i soffan, la sin hand på mitt lår och vi började hångla, kyssar och smek, allt mer ivrigt, mina händer sökte hennes bröst, bröstvårtor som styvnade, min hand under hennes kjol, hon hjälpte mig av med hennes strumpbyxor, av med spetstrosor och framför mig för första gången en naken kvinna, en fitta att utforska.

först med händer, sen med tunga. hon låg på golvet och blundade, njöt och stönade ut en orgasm, jag växte med upgiften, förstod att jag lyckats över förväntan. väntade en stund, frågade om hon ville suga mig, min stora runkfantasi, hon krängde sig runt och naffsade på ollonet, sög lite oinspirerat medan jag smekte hennes bröst. jag ville bocka av alla saker på min lista och fick stoppa in kuken mellan hennes solariebruna bröst medan hon pressade dem runt kuken med sina händer.

-stoppa in kuken i mig, sa hon och jag märkte att ju nyktrare jag blev desto fullare vart hon.

jag tryckte in kuken i hennes våta fitta igen, men panflöjterna och kylan från ett halvöppet fönster fick mig att slakna. det som gjorde att jag gav upp var när hon mitt i allt frågade

-hur gammal sa du att du var?

-eh…16…

-herregud, jag kunde vara din mamma! jag är ju 34!

det som var min stora fantasi blev min stora mardröm och jag låg kvar en stund medan hon somnade, och så begav mig hemåt i snöstormen.

dagen efter tänkte jag mer på det som en häftig erfarenhet än som ett misslyckande, och känslan av att ha beträtt okänd mark var mäktig.
detta var startskottet på ett nytt liv, tänkte jag, 16 år, nästan oskuld och kåt som en tupp.

1 kommentar: