onsdag 8 april 2009

önska dig vad som helst

företaget jag hade börjat på skulle ha en stor personalfest, alla avdelningar var bjudna, det var säkert en 350 människor som nu trängdes i en hyrd festlokal. vi som var senast anställda skulle ha hand om baren, som den första timmen var gratis, därefter till självkostnadspris. det var hårt tryck på baren, gratis är ju godast, där vi stod och drog kapsyler av ölflaskor och hällde upp vin i plastglas. folk hade kul, ljudvolymen vart högre och flörtfaktorn stod högt i taket.

jag hade bara jobbat där i 2 veckor men redan spanat in några snygga tjejer, men företaget var utspritt runt ett helt kvarter och det var inte ofta man sprang på andra än de närmsta. när jag stod där och tog upp beställningar och försökte blanda lagom starka drinkar insåg jag att den riktigt snygga tjejen jag sett i matsalen några gånger var närmast på tur. jag la på stora charmen och hon och hennes kompisar verkade köpa det, jag fick ett stort leende av henne. hon var helt klädd i svart, tajta byxor, liten top, blanka högklackade stövlar, håret stramt i en toffs. det första jag lagt märke till där i matsalen för 2 veckor sedan var inte så förvånande hennes sexiga händer, smala fingrar med långa rundfilade naglar, alltid noggrant målade med fransk manikyr.

festen fortsatte, musiken dunkade på och gratisspriten hade satt igång spontandans, folk hängde runt och satt i trappor, stämningen var avslappnad och skön. rätt som det var stod hon där igen, snyggingen, letade genom sin handväska, kollade oroligt omkring.

-har du tappat plånboken, undrade jag.

-nej, ett armband, jag vet inte om jag la av det idag eller om jag tappat det här bland alla människor. satan också!

jag kollade runt, sa att jag skulle hålla ögonen öppna om jag såg något, hon gick därifrån innan jag hann säga något mer.

eftersom gratisbaren tagit slut hade trycket på oss lugnat sig en hel del, jag började sopa lite bland alla kapsyler och fimpar som låg i drivor när jag fick syn på något som inte skulle ligga där- tjejens armband. jag fiskade upp det, putsade av det lite från smuts och gick fram till hennes gäng.

-hej, jag hittade det här, är det möjligtvis det du letade efter?

-det är inte sant! du hittade det! tack! hon var riktigt lycklig över det och berättade att hon fått det av någon gammal släkting för länge sedan.

-ge grabben hittelön, skrattade en i hennes gäng.

-ja, självklart, vad vill du ha? frågade hon. kan jag bjuda på en drink?

-han har ju gratis sprit, han jobbar ju i baren, skrattade en annan.

-låt honom önska sig vad som helst!

-ja, vad önskar du dig? frågade hon.

-äh, inget speciellt…bara kul att kunna hjälpa till…
jag kände mig som en skolpojke.

-önska dig ett blowjob, hon är asgrym på det! skrattade en av tjejerna fram.

vi skrattade alla åt detta och jag gick tillbaks till baren. klockan var en hel del, de flesta hade lämnat lokalen och vi började packa ihop, jag bar några tombackar till ett förråd när jag fick en knack på axeln, vänder mig om och ser hennes mörka intensiva ögon.

-är det inte dags att inkassera din önskning, frågar hon och lägger huvudet på sne.

-skojar du med mig, undrar jag förvånat.

-kom, viskar hon, håller upp dörren jag precis fått upp med en fot där jag står med 4 plastbackar.

hon stänger efter oss och, jag ställer backarna på golvet framför dörren och vi står där och undrar nog båda två vad vi gör där. så går hon fram till mig, ger mig en kyss på halsen, jag tar henne i mina armar och vi står nära, när jag pressar min kropp mot hennes möter hon mig skönt, rör höfterna i cirklar och jag börjar bli allt hårdare. hon känner det, kupar sin ena hand över mitt stånd, jag stönar till när hon rör handen upp och ned över min nu hårda kuk…mina händer håller om hennes sköna rumpa, vi kysser varandra och mina händer letar sig in mot naken hud, ryggen, axlarna, längs sidorna och upp över de små fasta brösten, ner över ryggen igen och in i de tajta byxorna, fingrar på en liten string där delar av trosan består av små pärlor…mitt långfinger går på färd och snart känner jag hennes våta helt rakade fitta möta mig…då tar hon försiktigt bort min hand, skakar lite på huvudet och knäpper upp mina byxor, kysser mig och drar sakta ner dem så jag står där med dem kring anklarna, kupar återigen mitt stånd med en av sina sköna händer, den andra håller jag i min hand och säger att jag sett henne flera gånger, fantiserat om henne, att jag lagt märke till hennes händer flera gånger, att jag är en sådan som älskar kvinnors händer… hon ler, säger

-vilken tur, jag är nämligen en sådan som älskar att ge njutning med mina händer…

sätter sig på knä framför mig, frigör mig kuk från boxerfängelset, ollonet redan vått av upphetsning och hon börjar runka mig sakta medan hon kollar på mig, fortfarande med ena handen i min, hon har helt rätt grepp och kraft i handen, kupar ena handen runt min rakade pung, stannar upp och smeker ut försperman över hela skaftet så handen glider enklare…jag är i himlen, tittar fascinerat och njuter av varenda sekund, det finns en medvetenhet hos den här tjejen som gör mig så kåt, och hon är en skön teaser när hon leendes viskar

-gillar du bara sexiga händer eller tänder du på hungriga läppar också…?

och tar kuken i munnen, suger den in och ut några gånger, slutar och runkar mot sin utsträckta tunga, fortsätter suga‚ och jag tror jag ska sluta andas.

jag backar och sätter mig ned på en låda, utmattad och skakig i benen. hon sitter på knä brevid mig, jag skannar av de smala benen, de svarta högklackade stövlarna, följer hennes händer som än en gång runkar mig, nu bestämt och hårt, hon märker att jag är på väg och lägger den andra handen vid kukroten med naglarna upp, tittar mig i ögonen och runkar långsamt när jag sprutar, istället för att jag sprutar väller sperman upp, rinner längs kuken, över hennes fingrar och naglar, hon fortsätter smeka mig långsamt och det kommer mer kladdig tjock sperma…

till sist är jag slutmjölkad, snurrig i huvudet och benen utan känsel, men lycklig.
efter denna kväll sprang vi på varandra flera gånger i matsalen, pratade väder och jobb, men det hände tyvärr aldrig något mer. men varje gång vi sågs lyckades hon hitta en anledning att lägga sin hand i min på ett vänskapligt vis, le stort när hon såg hur jag drömmande tittade på hennes händer. hon visste precis vad som hände i mitt huvud och antagligen i mina byxor i samma stund.

2 kommentarer:

  1. Men åh! Jag är så faschinerad. :) Du är så...bra!

    SvaraRadera
  2. Haha, har jag förstört ännu en lugn morgon för dig nu?! ;) Det är roligt att jag påverkar dig så starkt iallafall. :) Hoppas du får en fin dag, och att den inte blir alltför hård. ;D

    SvaraRadera