torsdag 9 april 2009

3 är den magiska siffran

min kompis peter ringde och undrade om jag inte hade lust att komma ner en helg och hälsa på. han hade träffat en ny tjej och lägenhet och det var länge sedan vi bodde så nära att vi kunde umgås.

jag packade en liten väska, köpte en biljett och satt snart på tåget. han mötte mig på stationen, såg precis ut som senast vi träffades för 4 år sedan. vi gick och fikade och uppdaterade varandra om saker vi gått genom, gemensamma vänner vi undrade över, tjejer vi träffat. peter är en av de få jag verkligen kunnat prata sex med, sena nätter har vi suttit och berättat om erfarenheter och fantasier. han hade i tidigare relationer testat på trekanter, ibland med lyckade resultat, ibland katastrofala. jag undrade om han testat det med sin nya tjej, men han sa att det inte blivit rätt tillfälle än, att det handlade så mycket om förtroende, att allt måste ske på hennes villkor, och då kan man inte ragga upp vem som helst på krogen.

det var fredag och vi gick förbi systemet, köpte några flaskor vin för kvällens middag och några öl, la oss i en park, lapade sol, drack öl och fortsatte prata minnen.
vi kom hem till deras lägenhet, peters tjej susanne och en kompis hade börjat laga mat, vi blandade till några drinkar och lyssnade på musik, pratade och fann varandra snabbt. det var en söt tjej han träffat, långt mörkt hår med lugg, smal och med långa ben. vi pratade hela tiden om att gå ut på något ställe, men fastnade med diskussioner, vin och bra musik hemma i deras kök. vid ett tillfälle när jag kom ut från toaletten såg jag peter i vardagsrummet framför stereon, ett vinglas i ena handen, en trave skivor i andra, beslutsångest. i musiklarmet sa jag till honom

-grattis peter, hon är jättefin, vad söt hon är, det är så kul att träffa er allihop!

-tack, vet du, hon sa samma sak om dig…minns du det där vi pratade om på fiket, sa han lite tystare.

-jo…

-jag kan ju inte lova något men jag tror hon skulle vara på om du vill…om allt stämmer liksom…vad säger du om det?

jag bara log, kramade om honom och vi skålade i mer rött vin.

-absolut, jag är på!

kvällen rullade på, nu fanns det en spänning i luften som var häftig. jag visste inte vad hon visste och vice versa, det fanns inget uttalat, bara blickar i kombination med berusning, och att vi på ett skämtsamt sätt började prata om sex och relationer.
susannes kompis blev rätt som det var jättefull och somnade i soffan, där det var meningen att jag skulle sova, vi borstade alla tänderna och lunkade runt i lägenheten samtidigt som vi pratade.

susanne låg i sängen i trosor och en t-shirt med ryggen mot oss, hon hade en sexig rumpa och trosorna var små, peter lutade sig över henne och kysste henne och när han böjde sig upp drog hon honom ner, de kysstes igen och låg där och hånglade lite medan jag avslutade min tandborstning. när jag kom ut från toaletten stod jag i dörröppningen och såg hur han låg bakom henne och hade ena handen innanför hennes små stringtrosor och andra nöp henne i böstvårtorna, hon blundade och njöt och letade med sin hand efter hans kuk bakom hennes rygg. peter tittade upp mot mig, med lugn röst uppmanade han mig att komma till sängen, att jag gärna fick sova där eftersom soffan blivit upptagen. jag la mig försiktigt brevid dem, tittade på när de fortsatte hångla.

jag blev skönt upphetsad, det var en känsla av något förbjudet. hennes små bröst var nu helt blottade, han gled ner på madrassen och började slicka henne. hon tog min hand och la dem på hennes bröst, det var signalen som jag väntade på…långsamt började jag smeka dem, böjde mig fram och slickade på dem, sög dem hårda, slickade med spetsig tunga runt dem…peter satte sig på knä framför henne och jag fick se hans kuk försvinna mellan hennes läppar, hon gjorde den riktigt hård med sin behandling, och jag kröp ner mellan hennes lår och började slicka henne, följde blygdläpparna med en kittlande tunga upp och ner, bet lätt i klitoris och jag märkte att hon njöt där hon låg med munnen full av kuk och fittan slickad av en annan.

peter kollade på mig, log och frågade susanne retoriskt om hon hade det skönt.
hon log och ett

-mmmmmm…

hördes. peter drog ut kuken , tog tag i hennes ben, lyfte det upp i luften och tryckte sig in i henne bakifrån. nu var det min tur att få känna hennes läppar runt min kuk, lugnt och metodiskt sög hon mig, slickade på ollonet i cirklar och mött min blick, log och det var tydligt att hon kände sig trygg och kåt. peter knullade henne snabbt nu, hon stönade och kom med hans kuk djupt inne i fittan, han drog sig ur, runkade och sprutade på hennes mage. det var en jävligt häftig känsla att se detta och samtidigt se min kuk glida in och ut i hans tjejs mun.

de gjorde klart för mig att jag gärna fick ta över, så jag satte på en kondom och trängde in. det är alltid spännande första gången man tränger in i en kvinna, känna hur hennes muskler kramar runt kuken, känna hur våt hon är, känna hur hon gillar att man för kuken, hur man passar ihop. susannes fitta var verkligen trång, trots att min kuk inte var lika stor som peters kändes det som jag satt i ett skruvstäd. hon började suga upp peter igen medan jag pumpade på, hennes ena hand gled ner och smekte min för kvällen nyrakade pung, hennes långa vitmålade naglar kittlade lätt och jag kände att det var dags att dra sig ur, susanne vände sig och stod nu på alla fyra, peter var återigen redo och pressade in sig i henne bakifrån, höll om hennes höfter och knullade henne i ett skönt tempo. jag låg framför henne och hon runkade och sög mig om vartannat tills jag sprutade en stor kladdig sats över hennes hand och min mage, och detta verkade sporra peter som ställde sig upp och runkade ut ännu en sats över hennes putande rumpa och rygg. svettiga, trötta och glädjerusiga föll vi ihop i en hög och somnade.

jag vaknade några timmar senare av att jag låg sked med susanne, peter på andra sidan snarkade. jag hade hennes sköna rumpa pressad mot min kuk, som började växa…jag smekte henne över ryggen, fick en handfull bröst att retsamt smeka, handen ner över rumpan och in mellan låren…fittan var våt igen och jag tryckte in kuken, knullade henne så hennes kropp gungade mot peter, som vaknade upp, glad att se oss i action igen, kysste henne och lät henne runka upp hans bamsekuk igen, hon besteg honom och red skönt medan jag kysste henne och ägnade hennes bröst mer uppmärksamhet. de bytte ställning igen, hon på rygg och han stod på golvet och hade hennes ben över axlarna, knullandes henne hårt nu, hn vände sig mot mig och sög min kuk som snart var redo att spruta, hon runkade det sista så jag kom över hennes kind och bröst, och peter drog sig åter ut, drog i den stora kuken och levererade en stor sats på hennes mage.

vi lovade varandra att snart ses igen och göra om detta.

5 kommentarer:

  1. God damn!!! Du skriver helt underbart sköna texter. Och jag gillar din grammatik, du kan hantera orden så bra. Tack för en fantastisk påskbörjan.;)

    M

    SvaraRadera
  2. M; jag är så rörd att jag sitter och rodnar.
    glad påsk på dig!

    SvaraRadera
  3. Nu blir ja riktigt kåt å avis de är exakt så som jag vill att de ska gå till......vi kanske ska bjuda in din killkompis ;)

    SvaraRadera
  4. Inget att rodna över, jag är bara ärlig..från hjärtat du vet. :)

    Bilderna Googlar jag oftast fram, söker på skumma kombinationer. Ex: Erotic hands bondage och liknande. Jag gillar också den bilden som fan!

    SvaraRadera
  5. jag blir alldeles knäpp av att läsa om dina äventyr! Jag blir så kåt att jag bara måste göra något åt det varje gång.
    Braa jobbat ;)

    SvaraRadera