onsdag 22 april 2009

tjejen från tåget

det var på ett tåg vi träffades första gången. hon helt svartklädd, jeans o en tajt top, sneakers, svart hår i en toffs. ögonen lyste blåa, jag trodde de var bruna, och såklart la jag märke till hennes händer först av allt, små sköna smala händer, smala fingrar, vitlackerade halvlånga naglar. en riktig runkhand, var det första jag tänkte när jag såg dem.

vi hade båda samma problem; är man inte ute i god tid får man obokade platser och får vara beredd på att flytta runt en hel del, så vi började prata mellan våra byten, hamnade i restaurangvagnen ett tag, samtalet flöt på enkelt, det kändes som hon var lite flörtig på ett återhållsamt sätt. efter en massa timmar var det dags att säga hejdå, våra vägar skiljdes åt och jag fick hennes nummer, "vi kanske kan ta en fika någon gång om du har lust…".

det gick ett tag, andra människor kom mellan, tiden rann iväg men en dag hittade jag en skrynklig lapp och kom genast ihåg henne. funderade ett tag men skickade ett sms, tänkte att det kanske var ett gammalt nummer eller kontaktkort, men efter bara några minuter kom ett svar, och visst kom hon ihåg mig.
vi bestämde att vi skulle ses och ta en drink på ett skönt ställe i stan.

hon hade ungefär samma outfit som på tåget, men topen ersatts av en tajt figursydd skjorta, lite uppknäppt och gympaskorna fick stanna hemma för ett par högklackade stövlar.

hon bad om ursäkt för att hon var lite sen, vi gav varandra en tafat kram och beställde dricka. hon var aningen blyg, jag fick prata på och hade svårt att få grepp om henne. efter ett toabesök återvände hon med ännu en knapp uppknäppt, då och då kunde jag ana de mellanstora fasta brösten i urringningen. efter ett gäng drinkar kände jag mig lite frustrerad, det kunde gå precis hur som helst kände jag- hajade inte om hon var ointresserad, blyg eller vad, så jag bestämde mig för att säga att jag måste dra, men att vi kanske kunde ses en annan gång.

det kändes fult men jag orkade inte med velighet just då.

det gick några dagar och jag tänkte på annat, så dök det upp ett sms från henne. vi höll på hela dagen, fram och tillbaks med alt längre mess, allt mer ingående, antydningar, sexigare och den blyga tjejen var som bortblåst. vi bestämde ny träff, och stället luktade sex när hon kom in. jag följde hennes trippande steg, ena benet demonstrativt placerat i halvcirklar framför det andra, så där som catwalkande tjejer brukar ungefär, en halvlång jeanskjol, svarta högklackade stövlar och en svart singoallablus under kappan. jag gav henne en lång hård kram, allt kändes så självklart, så enkelt. hon var fortfarande ganska tyst, jag fick prata för oss båda, men hon var inte blyg, mötte min blick hela tiden, och när jag började låta samtelet glida över i sex var hon inte sen att hänga på, och det var extremt upphetsande att sitta där i en soffa på ett hak och höra henne viskande berätta om vad hon gillade medan folk passerade förbi utan att kunna höra oss.

jag satt att jag skulle försöka gå på toa, men att det var svårt efter vårt sköna samtal. hon la sin hand långt upp på mitt lår, de mörkröda naglarna lyste som stopsignaler där de gled över jeansen, hon teasade mig med lätta fingrar längs lårets innesida, frågade släpigt om det var jobbigt just nu. jag greppade hennes lilla hand, la den på mitt stånd utan att säga något, hon flämtade till och log medan jag reste mig upp och gick på toa. det var tjockt med försperma som rann ut ollonet, kladdigt. väl tillbaks i soffan lutade jag mot henne och viskade jag om det och hon sa att nästa gång måte jag lova att fånga upp så mkt sådant det gick med mina fingrar och komam tillbaks med det till henne. jag kände hur hjärtat slog till dubbla slag, jag var så kåt på henne att det gjorde ont. satt tyst och spanade in hennes häck när hon lutade sig fram, såg en svart string flashas, insåg att det som jag trodde var nätstrumpbyxor borde synts där bak, men kunde sen ana i slitsen att det var stayups hon hade. en tjej helt i min smak. jag gick på toa, samma resultat, fångade upp allt kladd med ena fingret och kom tillbaks, sträckte ut min hand som hon tog tag i, sög in mina fingrar och mumlade "mmmmmm"…sög in fingrarna och jag trodde jag skulle komma i byxorna.

klassikern

-hem till dig eller mig?- NU!

snabba steg, tog henne i hand och vi sprang till tbanan, kysstes bland andra kvällsflanörer hela vägen hem till henne, svårt att hålla fingrar i styr, in i en hiss där lampan lagt av, skakar och jag tar ut min kuk i mörkret, tar hennes hand och visar, fingrarna glider över min hala kuk och så sätter hon sig på knä och suger tag i den, låter den snabbt glida in och ut i hennes svala mun. jag håller på att förlora förståndet där i mörkret, tack och lov är vi framme med en duns, vi kommer snabbt in i hennes lilla lägenhet och fortsätter hångla mot ytterdörren.

hon går på toa och jag tänder lite ljus i rummet som hon bett mig om, hon ropar att det finns en flaska vin köket, som jag korkar upp. så kommer hon ut, vi skålar och tar varsin stor klunk, men så tar jag tag i hennes glas och ställer undan det, lyfter upp henne under hennes sköna rumpa med hennes ben om varsin sida om mig.
vi kysser varandra medan jag bär henne till sängen där jag gör processen kort med hennes jeanskjol, möts av ett par svarta nätstayups längs hennes läckra ben, följer med blicken upp mot en liten svart string, sitter på knä framför henne där hon ligger och smeker sina bröst, mina händer hjälper henne så bröstvårtorna blir riktigt styva, men sen begraver jag min tunga mellan hennes ben, slickar henne förtvivlad och skakig, lapar med bred längs hennes blygdläppar , biter i klitoris lätt, virvlar med spetsig tunga runt runt och knullar henne med raka fingrar långsamt och hårt, hennes händer tar tag i mitt hår och pressar mig mot fittan, stönar högt när hon kommer och jag vill bara in i henne.

så gör hon sig lös, sliter av mig kläderna och visar hur en kuk ska sugas och runkas. hon gör det på ett sätt jag inte fått uppleva tidigare, hennes inlevelse är större än någon annans- och då har jag ändå haft tur att träffa en del riktiga proffs på det här, händerna hala av saliv, med ett driv och rutin som gör mig helt snurrig i huvudet-

är jag verkligen med om detta,
är jag verkligen här och nu?

hennes mun är sval och våt, fingrarna vet precis hur hårt de ska hålla, hon möter min blick, kåtsnackar, slickar sig porrigt om läpparna och berättar hur god just min kuk är…jag får anstränga mig för att hålla tillbaks gång på gång, vill vänta, det blir allt svårare.

till sist tar jag tag i hennes ansikte, tvingar upp henne stående och kysser henne, flämtar och bedyrar att jag aldrig varit med om något liknande, vänder på henne så hon lutar sig över sängen, för den lilla svarta stringen åt sidan och bara pressar in kuken i hennes trånga sköna fitta, inget skydd inga tankar, bara en galen idé om att tillfredsställa och tillfredsställas.

det som väl i sådana här tillfällen gärna beskrivs som djuriska.

den går i botten på henne, kuken är ådrig och hårdare än jag upplevt den på länge, länge, ollonet blottat varje gång jag drar ut den, dunkar in den på nytt, håller om hennes höfter medan jag intensivknullar henne så hon till sist kommer en andra gång och får mig att dra ut kuken, stenhård som ett jävla spett.

hon lägger sig på rygg, drar tag i mig så jag står på knä i sängen över henne, hennes små vackra händer smeker över mitt bröst och mage, tar tag i kuken och runkar den långsamt, smeker den för kvällen nyrakade hårda pungen, då och då låter hon mig glida in i hennes väntande mun, hon viskar kåta grejer hela tiden, frågar hur jag vill komma, och när jag får fram att det får hon bestämma, svarar hon att hon absolut vill att jag sprutar hennes lilla mun full med min sperma, att hon vill svälja varenda droppe.

med sådana hetsande ord i mina öron inser jag att det är kört, jag kommer inte kunna hålla mig många sekunder till, berättar det för henne och känner hur hela jag spänns när kuken får nog och bara låter allt släppa. hennes väntande tunga ligger och det är som att hon säger min kuk, "kom hit, lägg allt du har här medan jag retsamt kittlar dig under ollonet, medan min hand snabbt rör sig fram och tillbaks på din spända ådror, medan mina ögon lugnt möter dina" och det är som att tiden rätt som det upphör.

det är som att jag blir döv i en evighet,
alla ljud är utestängda,
som att min hjärna tagit en paus,

men att jag vaknar av att kroppen kastar sig framåt i spasmer och sperman som inte fick plats i munnen rinner längs halsen ner på brösten.
så drar hon långsamt in tungan, formad som en sked fylld med kladdig vit sperma, sväljer med en liten kastande rörelse bakåt, och gapar igen, visar den tomma tungan, sträcker tungan efter de sista dropparna som alltid hänger kladdiga från kuken, fångar upp dem med tungspetsen, mumlar "mmmm" på ett övertygande sätt.

jag fattar fortfarande idag inte att jag fått uppleva denna underbara tjej, och jag undrar fortfarande hur det kunde vara samma tjej som var så blyg första gången vi träffades.

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar upplevelse. :) Tack för att du förgyller mina ögons hunger med dina målande texter.

    SvaraRadera
  2. Det var helt klart värt att spara denna läsning till nu - tack för en bra start på dagen! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. MEn så häftig novell
    du e grym helt klart

    SvaraRadera
  4. Ja lovar dig att de rann till i trosorna när jag läste detta.....UNDERBART!!!!

    SvaraRadera