torsdag 23 april 2009

bakom ett träd

en filt, en flaska vin, lite bröd och en ost, picknick i en park på en filt, sköna samtal, blickar och antydningar, solen har gått ner, huden knottras aningens, men vinet gör oss varma. vi vet båda vad vi vill men folk passerar då och då på en väg nedanför oss, fri insyn. vi kysser varandra, hungriga på varandras kroppar, jag får handen full av en skön rumpa som jag greppar tag i under tyget på hennes lågt skurna jeans, en vit spetsstring sticker upp. hennes hand på mitt lår, letar efter min kuk, som växer.

-kom!

jag drar tag i henne, vi gömmer oss så gott det går bakom ett träd lite längre upp i backen, utsikt över vägen och promenerande hundägare, jag står bakom henn, masserar hennes bröst med ena handen, kysser henne i nacken, låter henne slicka på mitt långfinger, för hon gör det så sensuellt, men också för att jag behöver det vått. letar mig in i grenen på hennes byxor, snabbt under trosorna, en nyrakad fitta möter mina ivriga händer, glider in med fingrarna och börjar smeka henne samtidigt som jag pressar mitt stånd mot henne bakifrån.

så knäpper jag upp hennes byxor, hennes hand letar sig in i mina byxor,
runkar min kuk med en säker hand efter att ha slickat handen våt av saliv.
ett pensionärspar går förbi, slänger ett öga åt vårt håll, så går allt snabbt- jag drar ner hennes byxor, knäpper up mina egan, för undan trosorna, tar kuken i handen och trycker in den i henne bakifrån. hon tar stöd med ena handen mot trädet och tittar över axeln på mig medan jag knullar henne, letar mellan sina ben efter min pung som hon smeker med sina flinka fingrar…

som vanligt har hon gjort mig riktigt riktigt hård, så hård jag aldrig upplevt att jag blivit tidigare, hon kan alla trix, möter min kuk med cirkulerande rörelser, vänder sig om och låter sin tunga glida över läpparna medan hon stönar att jag "knullar henne så jävla skönt…" jag märker på henne att det är något på gång, något stort och väldigt skönt, hon biter sig i läppen, har svårare att fokusera så jag tar tag i hennes höfter, kör kuken i henne så hårt och snabbt jag bara kan, måste se utom en kanin på speed där jag frenetiskt dunkar in kuken i henne i ett rasande tempo tills hon kommer och jag drar mig ur, ser ett sällskap nere på vägen, bryr mig inte längre om de sett eller hört oss.

så kommer hon åter till sans, lutad mot trädet vänder hon sig om, tar tag i min kuk och runkar den så som bara hon kan, sätter sig på huk och avslutar det hela med att suga mig med ena handen på min rumpa och den andra runt min kuk, säkert runkandes mot sin väntande tunga, som vanligt vill hon ha allt där, säkert manövrerar hon den hårda kuken och snart ger det resultat, en munfull sperma som hon enkelt sväljer med ett "mmmm", slickar ollonet rent i jakt på de sista dropparna, tungan runt sina läppar utstuderat medan hon möter min svimfärdiga blick.

naturen kan verkligen vara underbar ibland, även för en inbiten stadsbo.

1 kommentar:

  1. Det här var en bra början på en skön och vårig helg, tack för det. ;)

    SvaraRadera