fredag 24 april 2009

olja

vi har inte setts på länge. längtan har varit enorm, långa kåta brev har burits mellan oss i månader av ovetande brevbärare, brev där vi detaljerat berättat vad vi vill göra med varandras kroppar och kroppsvätskor.

jag åker och möter henne vid flygplatsen, en lång hård kram och det känns som igår, våra kroppar passar ihop som ett pussel. snabbt hem till mig, dricker lite vin och hånglar i soffan, pratar och tar tid på oss. har vi kunnat vänta så här länge känns det som att vi kan dra ut på det en stund till. så vänder hon sig till mig och säger

-det är en sak jag har saknat att göra så…

sträcker ut sina händer mot mina lår, dagen till ära rödmålade naglar, knäpper upp mina jeans och ber mig luta mig tillbaks i soffan. byxorna av, händerna mjuka men bestämda, kupar mitt stånd utanför tyget, för retsamma fingerspetsar över kuken
som börjar bli så hård…drar ner och blottar mig, hon ler, utbrister

-jag har saknat din kuk så jävla mycket…det är helt sjukt…

jag skrattar åt henne, hon är för skön. ingen har boostat min kuk som hon. det gör inget att den inte är störst av alla, för henne är det världens bästa kuk.

så böjer hon sig mot sin väska, rotar snabbt runt och fiskar upp en flaska, skruvar av locket och häller ut olja som hon värmer i sina händer, tar tag i min kuk och börjat långsamt runka mig medan hon tittar på den, följer varenda ådra som växer sig kraftig av hennes behandling.

drar ner hela vägen så ollonet pressas upp, blått och rött, kraftigt.
kontrasten till de röda naglarna är så vackert, hon häller långsamt mer olja, nu direkt på kuken, fingrana halkar runt, hon ägnar pungen all uppmärksamhet ett tag,
jag har noga rakat den inför hennes besök och jag vet hur tänd hon blir av det.

hon lutar sig fram med utsträckt tunga och låter den rotera på den knottriga huden, följer hela skaftet upp långsamt långsamt, går i cirklar runt ollonet säkert och läckert utstuderat, utsöndrar ett "mmmmm…" och ollonet släpper ut en hel del försperma…

så tar hon tar med ena handen runt kuken igen, andra ligger på min mage, hon runkar nu bestämt och fortare, skruvar handen runt runt säkert och oljan gör att hennes lilal hand glider så enkelt.

sitter på huk framför mig och tittar mig djupt i ögonen, frågar om jag tycker det är skönt, frågar mig hur mycket jag längtat efter detta, och berättar hur mycket hon saknat smaken av min sperma i sin mun…jag gör klart för henne att det handlar om sekunder, sen kommer jag inte kunna hålla mig mer…

-bra, jag vill att du sprutar din kladdiga sperma i min mun, vännen…

hon runkar mig hårt och snabbt mot sin väntande tunga och jag håller inte tillbaks längre, låter mig bara föras framåt, hårt och fort och så kommer jag i hög fart, sprutar ner hennes tunga, lite kommer i ansiktet och hon avslutar med att ta hela kuken i munnen djupt, suger mig ren, lutar sig tillbaks, slickar sig om läpparna.

-det här har jag längtat efter så sjukt mycket, vännen, säger hon och för fingrarna längs sina läppar.

1 kommentar:

  1. Så underbart! Du har verkligen fångat den där känslan, som jag precis som du känner igen så väl. :)

    SvaraRadera