lördag 28 mars 2009

världens skönaste avrunkning -eller en av dem i vart fall

jag minns inte hur länge vi hade pratat men det var på någon oskyldig chatt och vi stämde träff på en avlägsen t-banestation en snöig kväll. jag var nervös, hade aldrig gjort något sånt här, tyckte allt med att nätdejta är pinsamt på något sätt, men jag var så sugen på att se henne på riktigt efter våra heta samtal. hon var en riktigt kåt tjej, skrev sexiga mail med runda ord, hade massor av erfarenhet, verkade självsäker. när vi väl stod där på perrongen var det till sist bara vi två kvar- vi hade inte mailat bilder och så utan det fick bli uteslutningsmetoden.

vi gav varandra en kram, det snöade på men vi hade mycket kläder på oss, så vi tog en lång promenad i snön. vi pratade på enkelt och när vi frös för mycket gick på någon sunkig pub. det fanns kåthet i luften och det var coolt att se henne utan all kläder, söt på något enkelt sätt med tunga fasta bröst som pressade mot tyget. vi pratade, satt nära och det var häftigt att sitta i en lokal och prata snusk, erfarenheter, och alla runt omkring bara trodde man pratade ...ja, vad folk nu pratar om.

hon gick på toa, och jag bad henne om en tjänst, vilket hon utförde… väl tillbaks sträckte hon fram sitt pek och långfinger mot mig och jag tog dem i munnen, sög och slickade av hennes fittsafter. det här var första men inte sista gången som jag fick uppleva hennes fittsafter…

vi avslutade våra drinkar och gick åter ut, hon berättade att hon tidigare på eftermiddagen hade blivit erbjuden skjuts hem av en kollega som på vägen hade berättat för henne hur kåt han var på henne och det hade slutat med att hon sög av honom där i bilen. man skulle här kunna tycka att det var underligt att dejta en annan kille samma dygn kanske men jag tyckt bara det var upphetsande, älskade när hon berättade sådant här och jag bad henne berätta mer, min kuk stod hård i byxorna…

rätt som det var passerade vi en busskur och jag stoppade henne, tryckte upp henne mot väggen och vi kysstes intensivt- kände att hon hade en piercing i munnen som rasslade runt, det var häftigt…jag fick tag i hennes stora bröst, fick in en allt för kall hand innanför hennes alla sjok av tyg, pressade min hårda kuk mot henne och hon stönade, vi kysstes vidare och jag la hennes hand på mitt stånd, hon sökte vant sig in genom att knäppa upp jeansen med en hand, slingrade in handen och runkade mig säkert…

-jag bor här i närheten sa hon, vill du hänga med? fick hon fram med min kuk i ena handen.

jag behövde inte svara, snart var vi i hennes lilla etta, drack te, pratade, tinade upp. jag gick på toa en stund men när jag gick ut hörde jag ett surrande ljud från rummet, jag gick långsamt dit och möter henne på sängen med en stor svart vibrator som hon ligger och smeker sin klitoris med… hon ligger där och blundar och kör den i cirklar runt runt… jag sätter mig på sängen och tittar på henne, stönar till av vad jag får se…detta var, minns jag, första gången jag såg en rakad fitta riktigt våt…

jag njuter något enormt, och samlar mig till sist, knäpper upp hennes bh och börjar smeka de stora sköna brösten… de hade en skön tyngd och fasthet, jag smekte dem, slickade bröstvårtorna styva, sög på dem, bet i dem och lät ett finger vandra ner över magen och började smeka henne samtidigt som hon körde på med staven, så la jag mig och slickade henne samtidigt…

min tunga halkade runt i hennes fitta, det verkligen rann safter om den, jag slickade girigt i mig och svalde tjock fittsaft, som smakade underbart, drog ut mina fingrar ur hennes trånga fitta och slickade av dem långsamt framför henne så hon skulle se, och det tog inte lång stund för henne att komma, jag lät henne vila kanske 20 sekunder innan jag gick i gång igen slickade och körde upp 2 fingrar i henne, smekte runt analen och så tog jag över staven, körde in den i henne, pumpade på hårt och hon vred sig av orgasmerna… det visade sig att hon var en sådan som gärna kunde komma flera gånger på raken, jag tappade räkningen…

så satte hon sig upp brevid mig, pallrade upp med sköna kuddar bakom oss och så sa hon att det var min tur att bara titta och njuta… hon kunde verkligen kåtprata, mjukt och kaxigt stönade hon porrigt fram grejer, kuken stenhård när hon enkelt fick ut den , långsamt runkades i sköna drag upp o ner, ibland hela vägen ner så ollonet helt blottades, så försperman kletades ut och hela kuken blänkte- jag hade aldrig varit med om något liknande innan och var helt tagen, fick flera gånger be henne ta det lugnt… så satt vi där, tog en paus, och så började hon igen och om jag trodde det första var bra var det inget mot vad jag nu fick uppleva- hon tog saliv på sin hand och började skruvrunka mig, tog ett fast grepp överst och roterade handen så enkelt så erfaret så jag trodde att varje drag skulle göra mig galen, lillfingret pekade rakt ut så där sensuellt som bara flickor som verkligen kan sin sak gör, jag bara satt där och fick världens skönaste avrunkning serverad framför mig, och hajade nog inte att det var jag som var där just då.

så böjde hon sig rätt som det fram och slickade på mitt ollon, och jag kände hennes piercing snurra upp och ner längs den där känsligaste skåran på ollonets baksida, tog hela kuken rakt ner i halsen och sög hårt på vägen upp igen in kuken, ner och tillbaks… jag som redan då trodde jag varit med om det mesta insåg hur mycket jag missat.

den här tjejen KUNDE sex, hon kunde runka och suga en kuk till vansinne.

jag var nära och hon låg nere vid min mage vänd mot mig så jag kunde se henne suga, och ju närmare jag var desto hårdare runkade hon mot sin öppna mun och så fick jag äntligen spruta över hennes bröst och ansikte och jag hade aldrig fått göra det så förut…jag lovar- jag dog där ett tag, så skönt var det att pumpa ut allt, min mage nersölad av kladdig sperma, det rann om hennes hand och jag hade träffat hennes toppiga stora bröst, lite i ansiktet, och hon avslutade med att slicka sina fingrar rena från min sperma.

2 kommentarer:

  1. Underbart du beskriver...man blir ju riktigt kåt av att läsa detta ;)

    SvaraRadera
  2. Goddammit... :P Spännande läsning ;)

    SvaraRadera