söndag 22 mars 2009

tills soluppgången separerar oss

det första jag såg var hennes korslagda ben, ett par högklackade svarta pumps, svarta tunna strumpor och en kjol som visade större delen av låren. hon var sensuell och iögonfallande, inbjudande men samtidigt sval.
hon satt på en hög pall i baren, pratade med bartendern, drack rött vin och slängde med sitt långa mörka hår i en ivrig diskussion som jag inte uppfattade.
mina fantasier om denna kvinna, vem hon var och vad hon gjorde här, satte igång direkt.

jag vet inte hur många sena nätter jag spenderat i denna bar, men jag hade aldrig sett henne där tidigare. jag ställde mig brevid henne i baren och sa att det var trevligt med lite nytt folk i lokalen, och så frågade jag om hon spelade piano.
hon log förvånat och jag sa att hon hade pianofingrar, långa och smala.
jag bjöd på mer vin och hon berättade att hon var på tillfälligt besök i stan,
resande i kultur faktiskt.

ett sönderkört äktenskap, ett evigt resande, hotellnätter.

det där lät mitt i allt sorgligt väldigt romantiskt, väldigt sexigt.

två natthökar springer på varandra i en stor stad mitt i europa, samtalet flyter på, gemensamma referenspunkter och idéer.

vi bestämde oss för att spendera resten av natten i varandras sällskap, tills hennes tåg skulle gå fem timmar senare. det var för sent för att sova, vi måste bara gå förbi hennes hotell och hämta upp väskan hon lämnat in.

jag befann mig själv i ett trasigt stadie efter en relation som tagit slut, just tagit några stora beslut i mitt liv och hade en känsla av att varje sekund av livet måste levas intensivt.

baren skulle stänga, vi köpte med en flaska portugisiskt rött och tog oss fram på kullerstensbeklädda gator, planlöst. hon trampade snett och jag tog henne under armen, närheten var varm och kändes självklar, och ännu en gräns var raserad.

vi kom fram till hotellet, medan hon hämtade nyckeln smög jag in i korridoren, de var noga med att man inte fick ta med sig gäster på rummet.

nyckel in, dörren upp, vi in.

hennes hand sträckte sig efter strömbrytaren, men jag la min hand över, drog henne till mig, föste igen dörren bakom oss och kysste henne hårt. hon var snabb att besvara och våra tungor jagade varandra intensivt. hon fick av sin rock, jag tog ett tag om hennes rumpa och pressade mitt stånd mot henne medan jag lyfte upp hennes kropp så hon slingrade sina sexiga ben runt min kropp.

hon steg ner och skulle slänga sig på sängen så där förföriskt som man gärna gör i filmer, med resultatet att sängen brakade samman, madrassen sjönk ner, hon slog i ena armen och vi skrattade oss fördärvade, hörde bankande knytnävar i väggarna och försökte vara tystare än tyst. jag tittade på henne, tog av henne pumpsen, drog av strumpbyxorna, lyfte upp kjolen lite och låg snart mellan hennes ben, drog med min tunga längs de nakna lårens insida, tog tag med ena handen runt hennes sköna rumpa och drog av hennes spetstrosor och gav mig på hennes fitta med tunga och fingrar…

jag minns att hennes klitoris var väldigt stor, jag sög tag i den hårt och lekte med den med min tunga, pressade in först ett finger i henne, men snart två samtidigt, knullade henne med dem hetsigt. hon stönade högt, smekte sina bröstvårtor med sina vackra pianofingrar…jag fick henne att komma med en ivrig spetsig tunga på hennes klitoris, sprang över den med fladdrande rörelser.

hon satte sig upp, vi draperade oss med en filt och höll om varandra i det mörklagda rummet. månen fick stå för ljuset när hon sjönk ner över min kuk med sina mjuka läppar…jag trasslade in mina fingrar i hennes hår, smekte hennes kinder…hon sög långsamt och försiktigt hela kuken, stannade upp då och då medan hon runkade mig, ökade takten och jag varnade henne att jag snart inte skulle kunna hålla mig längre…hon sa inget och jag kände hur hela jag spändes, upprepades "jag kommer snart!" och hon lät mig spruta rakt in i hennes mun medan hon fortsatte suga upp och ned långsamt…

det sista jag såg innan jag var tvungen att till sist blinka var morgonsolen som fick hennes hår att blänka, och min sperma som rann ut ur hennes mun ner längs kuken från en leende kringresande i kultur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar