lördag 21 mars 2009

kursledaren

vi var 10 personer från firman som skulle gå en kurs, allt skulle bli så enkelt nu när alla hade samma kunskap sa man.
de flesta i gruppen såg nog mest fram mot att slippa jobba en halvdag medan jag längtade varenda sekund efter att kursen skulle börja. det var M, tjejen jag sett på företaget som jag inte kunde få ur mitt system, som skulle vara vår kursledare och jag sög in varenda sekund av henne. jag följde fascinerat hennes händer på overheaden, spanade in hennes rumpa när hon stod med ryggen mot och när hon gick runt i rummet medan vi kämpade på med egna uppgifter frågade jag så mycket jag kunde så hon skulle stanna, lät böjd över min axel. hon doftade underbart, nytvättat hår, de långa fingrarna, idag med rödmålade naglar, min favorit, visade på tangenterna hur jag skulle ta ett snabbkommando och jag hörde klackarna trippa över golvet när hon gick vidare.

på rasten passade jag på att fråga ännu mer, om hennes jobb antar jag, försökte behålla hennes uppmärksamhet hela tiden. hon log och pratade på, om det var för att vara snäll eller av annan anledning hajade jag inte.

kursen led mot sitt slut och hon avslutade med att skriva upp sin epostadress och säga att om vi hade problem var det bara att höra av sig.

jag väntade så långe jag kunde för att inte verka desperat men efter ett par dagar var jag tvungen att skicka en rad och tacka för kursen. snabbt dök det upp ett svar och jag vet inte hur jag lyckades få in en komplimang som en annan indiskret slemmig efterhängsam beundrare men hon tackade med en smajlie.

vi hade börjat vår mailkontakt. i flera veckor skrev vi långa spännande mail om vår bakgrund, vad vi tyckte om och vad vi ville göra, läste, lyssnade på. varenda gång det blinkade olästa mail vred sig min mage i uppror, äntligen! det vart mer och mer personligt, och jag berättade om hur jag gått omvägar på jobbet för att passera rummet där hon satt och höll kurs för min kollega innan, och jag började ge henne fler och fler komplimanger. hon tog mot dem, skrattade en del åt dem medan jag försökte få henne att ta åt sig. en inte helt enkel uppgift, hon hade svårt att ta åt sig visade det sig, inte bara från mig.

vi kom in på sex. jag utgår från att jag tog upp det. kanske berättade jag om min fascination för hennes snygga händer, kanske var det alla sexiga detaljer i hennes klädval, jag minns inte. hon nappade dock inte helt först, det vart liten envägskommunikation där jag skrev om saker jag gjort, tyckte om osv, hon läste och gav kommentarer, verkade gilla att läsa, men till sist skrev hon ord som fick jag att trilla av stolen, korta explosiva meningar om hur hon tex gjorde när hon sög kuk, att hon gillade att svälja sperman, hur hon alltid hade på sig stayups och högklackat när hon gick ut och festade. ord som satte griller i skallen på mig.

sen dess har vi utbytt tankar om det mesta, mycket med betoning på sex, långa mail med frågor och svar om erfarenheter, inspiration, mail där jag berättat hur jag runkat och fantiserat om henne, långa berättelser om hur jag satt henne i huvudrollen i porriga noveller, och hon har svarat hur hon reagerat på det, hur våt orden gjort henne, att det ibland till och med har inspirerat henne att göra saker…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar