söndag 29 mars 2009

åskådare

jag skulle kunna påstå att det var något med maten, eller att det varit en tung vecka på jobbet, men sanningen var nog enklare än så; fördrink av något spetsat bål, rött vin, vitt vin, öl och drinkar efter det gjorde att jag sökte upp ett rum där jag la mig och sov en stund.

det sista jag hörde innan jag försvann i dvalan var dunket från stereon och hoppande fötter, jag tror det var någon som längtade efter sommaren eller något.

ett starkt ljus och jag vaknade till, borta.
det kommer igen.
jag tittar ut i rummet och får se ett par i högsta hugg. jag tror inte de har sett mig, soffan jag lagt mig i är vänd åt andra hållet. jag känner igen dem, de satt mittemot mig under middagen, de var högljudda, kaxiga och snygga, perfekta paret. hon hade en djup urringning som jag flera gånger fastnade i fast jag försökte undvika, hennes kille verkade rätt bufflig. vid ett tillfälle såg hon mig och log, pressade bara samman sina armar så brösten putade upp ännu mer.

hon står nu på knä framför honom, enormt högklackade svarta skor och en liten string, brösten gungar tungt, klänningen ligger på golvet brevid, och hon har munnen full av hans kuk.

snabbt inser jag att jag vaknat av att han tar bilder av henne, blixten lyser upp rummet varje gång kameran klickar till. han stönar, hetsar henne, medan han håller hennes långa blonda hår i grepp och drar henne mot sin stora kuk. det är verkligen en maffig sak, en av mina första tankar är att jag skäms över min egen.

min kuk reser sig direkt, hon sörplar när hon suger, han stönar och skrattar och tar bilder- det är då hon får syn på mig, tar kuken i handen, runkar den och pekar på mig.

-vad fan gör du här?

-jag…eh… jag… börjar jag.

mannen har vänt sig om, jag ser att han är biffig, varenda muskel är spänd.

-men tjena…säger han kaxigt.

jag vet inte om han ska ge mig på käften, jag känner mig dum och naken, fast jag har mest kläder på oss alla tre.

-låt honom vara, säger hon, fortfarande runkandes hans enorma kuk. låt honom kolla, han ser lite ensam ut, säger hon och ler.

-okej okej…du kan få kolla men du får inte röra, ok?

jag nickar, sätter mig upp i soffan och vet inte var jag ska ha händerna.

-du får runka, säger hon, ler och återgår till det hon gör så bra två meter framför mig. hans kuk försvinner ner i hennes hals, hon tittar på mig medan hon far runt med tungan över det blåa ollonet, min kuk är stenhård så jag börjar långsamt knäppa upp byxorna…

han tar henne om midjan, lägger henne över , en gammal skinnsoffa med brett ryggstöd, hon har sina långa ben upp i luften, klackarna aggressivt rakt upp mot taket medan han sätter sig på knä och börjar slicka hennes helt rakade fitta.
hon stönar högt, de röda läpparna visar de sammanbitna tänderna, hon är verkligen kåt och tar ut alla svängar. det är underbart att få sitta här, så nära men så långt borta och jag börjar runka…hennes ben runt hans nacke medan han ivrigt slickar och knullar henne med sina fingrar.

så ställer han sig upp, vänder henne enkelt, drar stringen åt sidan och pressar in sin kuk bakifrån i henne. den fyller ut henne helt och jag kan se hennes små händer smeka sin klitoris, och då och då söka upp hans pung, smeker med långa rosa naglar, hetsar med en sexig tungspets som glider runt hennes läppar. det bultar i min kuk, jag får stanna upp för att inte spruta, reser mig upp och går runt dem ett varv för att hitta nya vinklar.

-fan vad sköna ni är, mumlar jag.

hon ler, fortsätter leka med sin tunga runt läpparna men med mig som adressat nu. han tittar på mig bestämt, jag nickar "jag vet, bara titta, inte röra".

hon puttar ner honom i soffan och bestiger hans monsterkuk. det är häftigt att se den försvinna in i hennes solbrända kropp, först långsamt och så snart hela är inne börjar hon snabbt rida honom, ena foten på golvet, andra i soffan. klackarna kommer nog att göra spår i lädret tänker jag medan jag står där och flämtande runkar. det blonda håret far och flyger runt henne, hans händer på midjan, höjer och sänker hennes kropp, allt fortare.

han kollar på mig, slänger med huvudet i en nickning mot kameran.

-ta bilder, jag har inga i den här ställningen. men snabba dig, jag måste spruta snart.

han pratar som en som är van att ge orders, jag lyder och greppar kameran, försöker hitta fokus och

klick! hennes bröst gungar skönt när hon rider honom

klick! hans stora kuk borrar sig in i hennes trånga rakade fitta

klick! hennes tunga runt de röda läppar, blicken rakt in i kameran

klick! hennes långa sexiga ben, de porriga skorna

klick! hon återigen på knä

klick! hennes hand med de långa rosa kantiga naglarna runt kuken

klick! mot hennes långt utsträckta tunga

klick! ollonet ligger på tungan och hon runkar honom snabbt

klick! hennes andra hand på hans bröstkorg

klick! hans förvridna ansikte, kroppen böjd i en båge bakåt

klick! hon runkar långsamt ut hans sperma över sin tunga

klick! tungan full av sperma

klick! tungan tom, sperman svald

jag slänger kameran på soffan, tar tag i min kuk och runkar de sista tagen medan hon tittar på mig, ler, han backar undan och faller ner i soffan med ett vrål, jag drar en sista gång och ut forsar en ovanligt stor sats för att komma från mig, en del på golvet, en del över soffan och en del på henne. hon tittar ner mellan sina fasta bröst och ser sperman rinna mellan, drar med fingrarna i det kladdiga och ler.
jag drar snabbt på mig byxorna och lämnar rummet.

4 kommentarer:

  1. åå vilken story ja hade velat varit i hennes sits fast ja vet inte om jag hade klarat av att inte låta dig inte röra mig *L*

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar text! Jag är sjukt våt nu när jag sitter här och väntar på någon som kan hjälpa mig med det! Tack för uppkåtningen ;) Är denna sann?

    SvaraRadera
  3. Hej! Sexdrömmen länkar till din blogg och kanske skriver jag något om dig då och då :). Länka gärna tillbaka om du vill. Mvh Sexdrömmen http://www.sexdrommen.blogg.se

    SvaraRadera