måndag 26 maj 2014

bromance och en makalös tjej


vi vaknar upp sega efter gårdagens drinkar, på bordet vid den väggfasta tvn står två halvfulla ölflaskor, som minner om att vi fortsatte när vi kom tillbaks till hotellrummet. 

det är inte så ofta vi ses,  och jag, så när vi gör det är det mycket att ta igen, så vi har bestämt oss för att ses i en stad och ta in på hotell. kvällen ägnades åt att catcha upp på teman som släkt, familjer, jobb och den relation han just avslutat. 

bartendern fångade vårt intresse, vi beställde mer och fler underliga drinkar, allt för att få henne att böja sig efter juicer, sträcka sig efter flaskor, allt medan hennes tajta figursydda skjorta gled upp och visade sexig hud. stället befolkades mest av yngre, vi tittade bara, inga desperata framstötningar.

vi gäspade båda, drog på uppvaknandet, mitt morgonstånd efter en skön dröm höll mig kvar i sängen medan vi gick genom gårdagen, tjejer vi sett där och inte minst bartendern.

det var där och då jag bestämde mig för att överraska brorsan, tog med mig mobilen på toa och skickade ett mess till V, en gammal bekantskap. det hade varit tyst mellan oss ett bra tag, allt för länge nu. jag skrev kort att jag var i stan, att jag saknat henne och frågade om hon hade lust att ses på kvällen.

dagen gick, vi hade saker att ta tag i och det var först på eftermiddagen telefonen plingade till. hon ville gärna ses, vi bestämde en tid och plats, men jag sa inget till min bror utan föreslog bara att vi skulle gå ut ikväll med. han var inte omöjlig att övertala, trots att vi var sega.

lördag och bra drag på stan trots tidig kväll, vi hittar ett ställe med en bar i källaren, får tag på ett soffhörn med bra utsikt över lokalen, får in varsin välgjord mojito och vi börjar prata om hans pajade relation och om han börjar känna sig redo att gå vidare, allt medan vi kollar runt i rummet, följer passerande snyggingar.

ner för trappan trippar V på höga klackar, jag ser att min bror lägger märke till henne när hennes höfter svänger ner. hennes blick skannar av lokalen och våra blickar möts, jag vinkar åt henne och lämnar soffan för att krama om henne, ta hennes kappa och presentera henne för min bror. hon doftar underbart, svänger med håret och de skakar hand, hon sätter sig mittemot oss, korsar benen och jag kan ana att hon- som alltid- har svarta stayups till de blänkande svarta pumpsen. vi beställer en drink åt henne och vi ägnar oss åt den manliga leken där vi kämpar om hennes uppmärksamhet, att få henne att le, att få henne att skratta, att få henne att leka med sitt hår, allt som bevis på de poäng vi samlar in. 

samma lek som människor ägnar nätterna åt på sådana här ställen, natt efter natt.

-wow

säger min bror, när V går på toa och vi blir ensamma.

-ja, visst är hon fantastisk

säger jag och ler.

-hur bra känner ni varandra

undrar han och jag berättar i snabba drag om hur vi lärt känna varandra och 
precis innan hon kommer tillbaks viskar jag 

-hon suger kuk som en riktig gudinna

och jag ser hur hans blick blir snurrig.

-jaha, vad sitter ni och skvallrar om

frågar V, ler och lägger huvudet på sne.

-jag berättade bara om några av dina skills, 

ler jag och klappar henne lätt på knät, låter handen ligga kvar och känner det 
lätt prasslande materialet mot mina fingertoppar.

-jasså…har ni samma smak, ni bröder

frågar hon, suger på sin drink och ler. 

-jag vet ju vad du gillar, 

lägger hon till och tittar på mig. 
hon har den där flörtiga sköna stilen. 
min hand ligger kvar, jag känner hur kuken börjar reagera, vänder mig mot min bror.

-jag tror vi är rätt lika, trots att vi aldrig har bott ihop och att vi lärt känna varandra först i vuxen ålder, 

säger jag och vi skålar allihop. 

-jag vet inte hur det är med er, men jag känner att det vore skönt att sträcka lite på benen

säger jag.

ute på gatan har alla överraskats av ett lätt vårregn och folk springer runt i jakt på skydd, 
vi stannar en passerande taxi och hoppar in, vi har inte planerat att åka till något särskilt ställe, 
så jag säger bara adressen till vårt hotell.

-jasså, hade ni planerat det här hela tiden, att få med mig till ert hotell, 

frågar V där hon sitter mellan oss i baksätet, skrattandes lägger hon sina händer på våra knän, 
vänder sig mot mig och kysser mig lätt på munnen.

-självklart, nu ska du få! 

skrattar jag. 

min bror ser lite förvirrad ut, men jag ser att han snabbt är med i spelet.

-såklart, min bror berättade ju om en sak du är fantastisk på så...

-jasså...?

-ja..."som en gudinna", tror jag han betygsatte dig med

skrattar min bror.

-åh, undrar vad det kan vara?

jag viskar nära 

-suga kuk

och biter henne lätt i öronsnibben.

responsen blir att hennes sexiga händer nu glider längs insidan på våra lårs, fram och tillbaks smeker hon oss. min andning är tung, kuken hård. älskar hennes händer, långa fingrar, smidiga, medvetna och med långa målade naglar. våra händer gör samma resa över hennes ben, hon särrar lätt på dem, min hand smyger längs hennes svarta tunna strumpor, snabbt är den framme där stayupsen tar slut och lårens övre halva tar vid, naken hud, innan trosorna hindrar min framfart. leker med huden ovanför spetskanten, långfingret smiter mot det svala tyget som utgör en högt skuren trosa...tittar upp och ser att V kysser min bror, hans hand smeker hennes bröst medan jag låter långfingret glida innanför trosorna, pressar sig snabbt in i hennes nyrakade våta fitta. hennes reaktion är direkt, tittar mot mig, ler, trycker sig mot min hand, stönar till.

taxin stannar till, vi är framme, vi tar oss snabbt ut och in, lyckas smita förbi receptionen som har fullt upp med ett gäng nyanlända italienska turister och i hissen upp till vår våning står vi tysta och tittar på varandra med blickar som både portioner förvirring, glädje och kåthet. hissdörrarna går upp, vi är gentlemän och låter V gå ut först, jag daskar henne lätt i rumpan, hon vänder sig om och låtsas förlegen, börjar gå med utstuderat sexigt sväng, gör en piruett och drar upp sin korta kjol och visar de svarta stayupsen och de små stringen som skär 
in sexigt.

jag hinner tänka på madonnas video till justify my love, svartvit, hetsig, sexig.

väl inne på vårt rum går V på toa, vi hittar flaskor i minibaren och gör tre sprit-och-läsk och vi slår oss ned i soffan och fåtöljen, hittar en radiostation och skålar.

V kommer ut från toaletten, jag sträcker ett glas åt henne, hon tar en klunk och tittar på oss, kommer mot mig och sätter sig i mitt knä, vänt mot min bror, kysser mig och min kuk reagerar direkt, pressar mig mot hennes sexiga kropp som inte väger något i min famn, ser i ögonvrån att min brors händer går på upptäcksfärd på hennes ben, mina händer letar upp hennes sköna bröst, kupar dem utanpå den halvt transparanta blusen, letar upp hur jag ska ta mig innanför tyget.

hon njuter av uppmärksamheten, hennes andning är tung, hennes långa blonda hår doftar nytvättat, jag kysser hennes nacke och får parfym på tungan, hon lutar sig mot min bror och de kysser varandra med virvlande tungor medan mina händer äntligen hittat hennes bröstvårtor som snabbt reagerar på mina fingertoppar. hon vrider sig ur blusen, sitter där i soffan med kjolen lätt uppdragen över låren, en svart bh med lite enkel spets och trosor 
i set, de höga klackarna i golvet blänker där hon halvligger. 

vi står upp och hjälper henne av med de kläder hon inte behöver, jag på knä hjälper henne med kjolen, dyker mot hennes lår, särrar på dem, kysser hetsigt längs låren och drar snabbt undan stringen och smakar på henne, ivrig att få smaken av hennes fitta i min mun. tittar upp och ser att hon just drar ner brorsans byxor, kupar handen om hans bula, hetsar och gnuggar handflatan mot tyget, drar med pekfingret ner hans kalsonger så att kuken studsar ut. jag tittar fascinerat på skådespelet medan mina fingrar smeker hennes fitta, hon slickar på handflatan och tar tag i kuken, runkar den bestämt, inspekterar den när ollonet friläggs, följer ådror längs kukskaftet innan hon börjar slicka på toppen, runt det blålila svullna ollonet. 

så börjar hon suga, det spänner i min kuk av att se henne gå loss på hans, det pirrar i hela min kropp och jag går ner på henne, slickar henne som besatt, biter lätt i klitoris, virvlar runt den när den är hård i min mun, glider med tungspetsen längs blygdläpparna, andas varm luft på henne och hon trycker mitt huvud mot fittan ,stönar och jag hör hur hon gnyr med tänderna sammanbitna när hon tar en snabb paus i sugandet. 

så är hon återigen på, jag hör min bror bröla av njutning, jag tittar upp o ser hur han håller om hennes hår, 
hela hans kropp spänner i en båge bakåt, bara kuken går åt andra hållet, rakt in i hennes mun.

-aaaahhh....du hade fan rätt brorsan...jag har...aldrig vart med om något liknande....

mumlar han.

-mmm...jag vet...

säger jag, med munnen full av den godaste fittan.

så ger jag mig på hennes bröst, sitter där framför henne och väger dem i mina händer, fingrarna i cirklar runt dem, mot bröstvårtorna som reagerar direkt, nyper lätt i dem, slickar i cirklar så saliven rinner, suger tag i dem, de är stenhårda nu och hon njuter av behandlingen…

jag reser mig upp och vi står och kollar in henne medan hon smeker sig, ena handen leker med fittan, med pekfingret och långfingret öppnar hon upp sig inför oss och med andra handen smeker hon ena bröstet.

-nu måste ni knulla mig, 

säger hon halvliggandes mot soffkanten, min bror sätter sig på knä i soffan och dunkar in kuken i henne medan jag står brevid och får äntligen känna hennes magiska händer, tunga och mun. försperma och saliv har gjort kuken hal, hon får ett skönt grepp när hon effektivt runkar mig, ett skådespel jag njuter av att beskåda. 

hennes medvetenhet om min besatthet av kvinnliga händer gör att hon hela tiden ser till att jag kan se allt, 
noga med att sträcka ut fingrarna när hon runkar, naglarna är långa och sexigt målade i fransk manikyr, försperman glänser och rinner över fingertopparna som ett extra överlack...hennes ögon möter mina när hennes tunga gör sig bred under mitt ollon innan hon virvlar runt hela, som om hon slår in ett paket. 

jag följer hennes kropp ned, svullna brösten som jag kommer åt att massera under tiden min bror pumpar på, 
jag ser kuken åka in och ut och i kontrast ser hennes fitta så trång ut, som att han varje gång verkligen måste anstränga sig för att få in den. samtidigt låter hon sin ena hand smeka klitoris för att nå maximal njutning.

så vänder hon sig om, putar med sin sexiga bak mot mig, de svarta högklackade pumpsen vars klackar sticker rakt upp i luften ser så läckert porriga ut…hon hänger över soffkanten så att hon återigen kan suga mun brors kuk, allt medan jag kan trycka in min kuk i hennes fitta. jag teasar henne, stoppar in den, kör den i botten på henne- och drar mig ur.

-ååååh! in med kuken igen!

jag ler, tar tag om hennes sköna bröst bakifrån och kör in kuken igen, knullar henne intensivt nu, försöker hålla tillbaks, för allt är så jävla sexigt just nu att jag skulle kunna komma på direkten, och jag vill hålla mig lite till.

jag tittar ner och min kuk är ådrig och ser groteskt hård ut när den glider in i henne, hennes smala fingrar sträcker sig efter min nyrakade pung, naglarna kittlar och den spänns och är hård som en tennisboll, 
drar ihop sig av närheten till en kraftig orgasm. 

jag kollar svettig upp och möter min brors blick. vi har aldrig ens sett varandra nakna förut och här knullar vi en underbar tjej tillsammans. det är en speciell situation, många tankar hinner formas. 
så ler vi, skrattar till och ger varandra high five. 

jag ökar på tempot, V slutar suga och ägnar sig endast åt sin egen njutning en stund, jag vänder på henne och knullar henne framifrån så snabbt och hårt jag bara förmår och till sist skriker hon ut sin orgasm, skakar med hela kroppen, det långa blonda håret i ett virrvarv, brösten hungriga pekar uppåt, helt öppen mun, stönar högt, ögonbrynen spända, allvarsamma ögon....finns inget så sexigt som kvinna som njuter fullständigt. så blundar hon, låter sina fingertoppar toucha brösten, som knottras av beröringen, glider med händerna längs magen ner mot fittan, börjar smeka sig och öppnar ögonen igen, uppmanar oss

-runka…jag vill se er arbeta med era kåta kukar…

vi står där och lyder henne, drar i kukarna och kollar in henne, jag är så sugen på hennes bröst så jag tar ett steg fram och ber henne klämma ihop dem runt min kuk…hennes händer på varsin sida gör att det blir trångt och hårt motstånd när jag ser min kuk glida upp mellan hennes bröst, ollonet är svullet och blålila och sprängfylld, hon sträcker ut sin tunga och lyckas nudda skåran på ollonet med den spetsiga tungspetsen…

brorsan blir grumlig i sina stön, osäker på vad han ska göra. 
V släpper taget om sina bröst runt min kuk, 

-kom närmare…spruta på mig…

jag tar ett steg bakåt, kollar in, drar långsamt i kuken, som inte vill annat än släppa kontrollen…

V slickar sig om läpparna, smeker sina stora sexiga bröst och hetsar, min bror grymtar när han till sist inte kan hålla sig längre. det blir ett rejält sprut som träffar brösten, sperman väller fram i kaskader, allt medan V möter hans blick, njuter av uppmärksamheten, smeker ut den kladdiga satsen över sina bröstvårtor. 

nu är jag helt snurrig i huvudet av intryck, tar ett steg fram, V vänder huvudet mot mig, sträcker ut tungan, tar över runkandet med sina fantastiska händer, ena handen kupar runt pungen som är så spänd nu att jag skulle kunna använda den som pilatesboll, runkar mig taktfast mot den väntande tungan. lillfingret sticker rakt upp på den hand som runkar av mig, mitt i allt hinner jag njuta av att notera längden på hennes naglar när de sticker upp, en silverring runt ena fingret, ett armband som ser dyrt ut.

så exploderar jag. ser hur sperman flödar in i hennes mun som en våg på en strand, ser hur hon fångar upp 
den med en kupande tunga, visar mig, lyfter ena ögonbrynet och ler, öppnar munnen och låter stora delar av sperman rinna ner över brösten, som hon återigen masserar med pigga bröstvårtor som står i givakt. 

hon släpper inte min blick medan hon visar att hon har en del sperma kvar i munnen som hon snabbt sväljer leendes.

vi ger varandra en björnkram, skålar med sista tömning av minibaren, skrattandes ger vi varandra ett löfte att göra om det här någon gång.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar