söndag 8 april 2012

förlovningsfest

armarna upp i luften, höfterna svänger, någon busvisslar,
andra formar läpparna och låter som stötande larm medan musiken går i baktakt.
festen är i full gång!

jag blev medbjuden till en syriansk förlovningsfest av en kompis som sedan tidigare är gift med en syriansk tjej, halvvägs in i middagen var det dags för dans- jag har blivit uppdragen på dansgolvet och jag känner mig smidig som en halt elefant bland alla kvinnor och män som rör självklart på sig till något som för mig låter som upphottad folkmusik med syntar som låter som säckpipor. jag ler åt min tafflighet, slutar vara generad och låter mig bara följa rytmen. jag slutar titta på mina fötter och tittar på andras fötter. putsade svarat lågskor, superhögklackade pumps i guld.

det första som slog mig var hur dressade alla var. till och med kidsen har kostym och slips eller små bakverksklänningar. kvinnorna har små tajta klänningar, djupa urringningar, lockigt hår som när de snurrar på golvet lämnar tunga parfymer i min nyfikna näsa.

jag drar in ett djupt andetag och ler mot personerna framför mig i ringen, en tjej vars lilla klänning har en urringning i ryggen som gör att när hon svänger runt
visar stora delar av brösten. hon är medveten om mina blickar, hon putar med läpparna, knäpper med fingrarna över huvudet, klänningen är ärmlös och jag funderar på hur lite tyg det faktiskt måste vara de använt för kreationen- var jag än ser är det bar hud.

hon rör sig vant i riktigt höga svarta pumps, jag följer de långa nakna benen upp, hon svänger runt och jag möts av en svängande rumpa som får min kuk att resa sig…hon dansar flera meter från mig i en ring som börjar upplösas, vänder ansiktet mot mig med öppen mun, svänger på höfterna, ler och just då kommer en man fram till henne på golvet, jag följer hans blick som ser ansträngd ut, kanske har han sett att jag kollat in henne…hon låter sig omfamnas, slänger en sista snabb blick åt mitt håll, ler lite och så är det folk runt omkring oss för ringen har slutligen upphört.

den sköna stämningen håller i resten av kvällen, det dricks och skålas för det lyckliga paret, jag har kommit in ett hypersocialt stadie och pratar med en massa människor, men märker att jag hela tiden flackar med blicken och letar efter den flörtiga tjejen.

så får jag syn på henne, hon går en trappa upp och klänningen spänner om den sköna baken när min blick följer henne. jag låter henne gå upp för trappan och går sen långsamt upp efter henne. det är mindre folk på ovanvåningen, dämpad belysning och en massa soffor där folk sitter och tar igen sig från dansgolvets hets och all mat. jag kan inte längre se henne, men längst in i rummet öppnar jag en dörr till ett förmak med en soffa, handfat, en stor mjuk matta och längs väggarna går det gångar in mot toaletter. jag ska just vända och gå ut när jag hör en dörr stängas och smattrande klackar mot stengolv från en av korridorerna. jag lyssnar vilken gång ljudet kommer från och går dit…hon går rakt in i mig när hon kommer runt hörnet.

-hej där…

viskar hon och ler.

min röst är grötig men jag får fram ett

-hej…där är du ju…

det bultar i min kropp, hjärtat slår hårt, jag är upphetsad, lite skraj och jävligt kåt.

-jag gillar dina blickar…

säger hon. och fortsätter

-jag gillar att du inte kan sluta titta…jag ville fortsätta dansa med dig, men min kille kom…han var inte glad- du förstår nog

jag ler. hon är cool. och jag ser framför mig arga kusiner och sårad stolthet samtidigt som jag för min ena hand mot hennes, får tag i den, smeker hennes fingrar, glider med tummen mot hennes långa fixade naglar…silvriga och rundade kanter…

-du är jävligt läcker…och du vet det…säger jag och ler.
jag gillar det.

jag höjer hennes arm och snurrar runt, som om vi var på dansgolvet mitt i en pardans. stannar henne så hon står med ryggen mot mig, drar henne nära mig och med den lediga handen tillåter jag mig att vandra längs den halvnakna ryggtavlan, huden knottras under mina fingertoppar medan jag känner hur hon trycker sin hård pumpade rumpa mot mig, svänger lite på höfterna och roterar runt min kuk som nu är maxhård…min hand kan enkelt glida runt magen och upp mot brösten, bröstvårtorna blir snabbt styva av min behandling…jag kysser henne i nacken medan båda mina händer är upptagna med hennes fylliga bröst, hon lägger huvudet på sne, drar sitt hår åt sidan och låter mig bita henne i öronsnibben…

jag drar upp kjolen lite, min ena hand glider snabbt längs låret, upp och möts av en liten glansig trosa som jag lätt för åt sidan, hon andas tungt och stönar när mina fingrar når hennes fitta, som känns trångt och härligt blöt…mitt långfinger blir läckert kladdigt och jag för det till min mun medan hon vänder ansiktet mot mig och tittar på…jag för fingret till min mun, slickar av hennes safter, hon smakar läckert…

-jag skulle vilja att du knullade mig, men det går inte…

hon tillägger snabbt för andra gången

-du förstår nog…

-jag förstår…

viskar jag medan jag fortsätter smeka hennes fitta, för upp långfingret i henne, hon stöter mot och njuter, jag låter fingret jobba med henne hårda klitoris samtidigt som jag masserar hennes bröst…när jag märker att hon börjar njuta mer intensivt biter jag henne lätt i nacken, går upp mot örat och viskar att hon är så sjukt sexigt att jag inte kunnat koncentrera mig på något under hela kvällen…hon stönar och kommer med min hand som kuk…

så vänder sig mot mig, drar ner sin lilla ursäkt till klänning, står där med röda flammande kinder på sina höga klackar, tar ett steg fram mot mig, ger mig en blöt puss på min vänstra kind, viskar i mitt öra att jag är underbar samtidigt som hon lägger sin handflata mot mitt hårda kuk som får tyget att puta ut ordentligt, greppar den och klämmer åt skönt innan hon drar undan handen och går förbi mig, klackarna tickar mot stengolvet och jag vänder mig efter henne, men står still när hon i dörren tittar mot mig, slänger en kyss mot mig och öppnar dörren, som snart slår igen bakom henne.

1 kommentar: