tisdag 30 mars 2010

onsdag

kan inte somna.

tänker på morgondagen och att jag kanske får tillfälle att träffa den där sköna tjejen.
det var länge sen vi träffades, mycket har hänt sen dess. så återupptog vi kontakten lite, några sms, lite mail.

kanske ett kort möte på stan, kanske kan vi hitta något ställe att dra oss undan, hångla lite, känna på varandras hungriga kroppar.

jag skulle vilja känna hennes sköna händer greppa min kuk, runka, bara lite lite…se kuken försvinna in mellan hennes läppar…smeka upp kjolen, kanske har hon ett par svarta stayups under… kanske sätter jag mig på huk framför henne, smeker henne snabbt med vana fingrar, drar undan en liten string, drar av den och stoppar den i fickan…som en trofé som jag kan återanvända mörka kvällar…låter min tunga snabbt virvla runt henne klitoris…
reser mig hastigt upp, vänder på henne och bara trycker in kuken snabbt, hastigt och hetsigt knullar jag henne, hon stönar, lutad mot ett trappräcke.

det är sådana tankar som skenar och gör det svårt att sova.
inget konstigare än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar