tisdag 30 mars 2010

franska fötter

det ser så jäkla lyxigt ut. hennes korslagda ben, ena foten dinglar i ett par vita högklackade sandaletter och mina ögon har fastnat på hennes sommarbruna tår.

fransk manikyr.

jag har aldrig sett något liknande. vi lunchar som två kollegor på uteserveringen, pratar jobb och fritid, semesterplaner och att man borde göra något annat i livet, ungefär. men min blick är helt fast på hennes fötter.
jag som har en grej med kvinnors händer sitter just och blir mer och mer grumlig i tonläget, frånvarande och sjukt kåt. jag följer hur skornas remmar slingrar sig runt hennes ben och anklar, tänker att klackarna skulle kunna spetsa ett äpple som en spik. eller i vart fall en banan.

tårna…den vita randen ytterst på tånaglarna, så delikat, så medvetet.
undrar om hon gör det där själv. eller går hon på salong.
det är något där som gör mig ännu mer tänd på henne.
tanken att hon tycker det är så viktigt med hela och rena fötter att hon kanske går och får massage, pedikyr och hela paketet.

solen slungar runt värmen och jag svettas. fast jag vet att det inte är solen. min kuk har börjat växa i mina linnebyxor och jag vet att jag inte kan resa mig på ett tag. jag börjar fantisera om att jag står och runkar framför hennes utsträckta fötter, så som jag runkat mot en kvinnas fingrar så många gånger, det där som alltid varit min grej. nu är vill jag bara dra de sista tagen och känna hur hela jag skakar till när kuken sprutar stråle efter stråle över hennes fötter, hur sperman rinner ner längs hennes tår och hon bara tittar på mig med en blick som säger att hon förstår mig precis.

-nej, här kan vi inte sitta hela dagen, det börjar väl tyvärr bli dags för oss att gå tillbaks till jobbet?

hon väcker mig ur min dagsdröm med ett leende.

-eh…vi kan väl sitta kvar 5 minuter, eller vad säger du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar