lördag 15 augusti 2009

semestervikarien

jag ser henne direkt bland alla kollegor. hon är vikarien för tjejen i receptionen, som ska på solsemester, och just nu håller hon på att lära sig de dagliga rutinerna, postöppning, vilka viktiga papper som ska i vilka viktiga pärmar. jag hittar ett svepskäl för att passera dem igen, stannar till och lyckas få in en fot i deras samtal, ler och skakar hand med henne. självklart lägger jag märke till händerna, jag är ju som besatt av sådana detaljer. håller kvar handen, hälsar henne välkommen och säger att om hon har några frågor så kan hon alltid ringa på mig. det är inte bara inställsamt, vikarierna brukar ringa på mig när de inte vet vart de ska vända sig. i det här fallet hoppas jag att hon snart ska ställas inför en fråga där min hjälp kommer uppskattas.

resten av dagen ser jag till att ha mer eller mindre oviktiga ärenden i området kring receptionen, möter ibland hennes blick och tycker mig ana något där, kanske lyckades jag charma henne aningens?

hon kom ganska snart med frågor, det var något papper hon inte visste vart det skulle ta vägen. jag tog tid på mig att svara, släppte inte henne, fick henne att skratta, skapade förtroende. kort sagt, jag jobbade på bra med att skapa ett intresse. hennes leenden, hennes kroppsspråk antydde att jag hade flyt.

hon var gift, hon hade barn. dock växte stämningen mellan oss, vi började äta lunch ihop, drog oss ofta från de övriga när tillfällen gavs, vår e-postkommunikation hade för länge sen slutat handla om jobb. det fanns en tydlig känsla att det när som helst kunde spåra ur, på ett trevligt sätt.

vid en lunch satt vi i solen och pratade, min blick vandrade runt på hennes kropp ganska ogenerat, fastnade på hennes sandaletter, öppna för tårna, som fångade mitt intresse. hon hade fransk manikyr på tånaglarna och jag fick en skön känsla av en kvinna som gillade att lyxa till det, att de små detaljerna var viktiga. jag fick också stånd och riktigt porriga tankar i huvudet medan vi pratade. fast jag tvivlar på att jag var med i samtalet särskilt mycket. jag tänkte på bilder jag hade sett på en porrsida en gång, en kille som runkade ut sin sats över en kvinnas guldiga högklackade sandaletter, det rann kladdig sperma mellan tårna och på de smala remmarna runt foten och vristen. jag kom på mig själv med dessa tankar samtidigt som vi pratade på, och jag kände att jag hade lite svårt att andas. jag är säker på att hon såg att jag såg, och jag tror hon förstod ungefär vart mina tankar drog.

det tog några dagar av hetsiga e-postmeddelanden och luncher, nu var det- som det brukar heta i dramatiska amerikanska filmer- inte längre en fråga om utan när vi inte längre skulle kunna hålla tillbaks. det var en underbar känsla, alla trötta kontorsslavar runt omkring oss satt med näsan i pärmar medan vi ägnade dagarna åt att kåta upp varandra, leta efter ett passande tillfälle, passande ställe. dessutom började tiden rinna iväg, snart skulle den ordinarie komma tillbaks.

jag kom förbi henne och frågade om vi skulle ta lite luft, och la till att jag skulle visa henne en grej. luften drog vi snabbt in, gick in genom en entré i en annan del av huset, gick nära nära så jag kunde känna doften av hennes parfym…drog in henne genom en dörr, en hastig svängd trappa ner, en våning, två…det började bli mörkare, vi hade lämnat gatuplan, hitta ett förmak till källaren, helt öppet, men kanske inte den vanligaste passagen genom huset. vi stannade upp, lyssnade, väntade in vår andning.
böjde oss mot varandra och kysste försiktigt varandra, smakade på varandras tungor och BANG! vi var igång, hetsigt, ivrigt, kåta och fulla av lust, kåthet, väntan var över, våra händer och ben slingrade sig runt, jag hittar hennes hals och kysser, biter lätt och hennes krökning och blundande ögon visar att hon njuter, mina händer greppar runt hennes sköna rumpa som jag gått och spanat in, händerna letar sig snabbt in under den korta klänningen, smeker kall knottrig hud och en sexig string,drar den åt sidan och smeker med lätta fingrar och hetsar henne, kysser varandra med utsträckta tungor, hennes fingrar knäpper upp min skjorta och smeker, så trycker jag mig mot henne för satt visa hur kåt hon gjort mig, hon stönar till och jag får henne att sätta sig med särrade ben i trappan som utgör vårt rum. jag går ned på knä direkt, drar undan trosorna, andas tungt på hennes väntande fitta och med mjuk tunga börjar jag känna runt, lära mig landskapet, och när jag känner mig hemmastadd går jag loss allt fortare på hennes klitoris, suger och biter lätt i den, pressar in två fingrar i henne, hon är väldigt våt, stönar högt av min hands arbete, dyker ned mellan hennes ben och lapar in mig hennes fitta, tungan far fram i turbofart, en blandning av känslan att någon rätt som det kan komma och avbryta oss samt all den koncentrerade väntan på att få komma till skott. hon håller om mitt huvud där jag ligger på knä mellan hennes ben, hon stönar och säger "det där kan du…", vilket är ett bra betyg, som inspirerar mig allt mer. det tar inte lång tid för henne att komma, hennes ben spänner sig runt mitt huvud…vi byter plats och hon tar ett kraftigt tag om min kuk, börjar runka upp den med van hand, jag tittar fascinerat på hennes ena hand med vitrosa kantiga naglar som tar ett tag om min nyrakade pung, medan andra handen runkar mig hårt, försperman får hennes hand att glida skönt. så tar hon mig i munnen, suger tag i mig på ett underbart sätt, leker med tungan över ollonet, tittar mig djupt i ögonen medan mina händer håller om hennes ansikte och följer varenda steg i hennes sköna sugarbete…jag får henne att sluta, byter återigen position och pressar in min kuk i henne bakifrån, knullar henne i ett rasande tempo medan hon lutar sig fram över trappan, stöter tillbaks mot mig och möter min kuk, sluddrar att hon vill rida mig, drar mig ur och sätter mig på den kalla betongtrappan och har hennes lätta kropp över mig, bestiger och för in min kuk i sig, hetsar mig med sin tunga som slickar sig kring de nykyssta läpparna, jag försöker vräka min kropp upp medan hon tvingar mig ned varje gång kuken far in i henne… så stiger tempot ännu mer och hon kommer krampartat, känner hennes naglar i min ena arm…vi är så våta att hon först tror att jag sprutat i henne, men jag bedyrar att jag inte kommit än. hon börjar återigen runka mig hetsigt ståendes över mig där jag halvligger på trappan och det tar inte lång stund innan jag känner hur pungen drar sig samman och sperman forsar upp, sprutar ner hennes händer och min mage och lår, resultatet av en veckas hets två kåta, ivriga och hämningslösa människor mellan.

5 kommentarer:

  1. ahhh... tänk om man vore hon ;-)

    /Semestervikarien

    SvaraRadera
  2. Tänk om man vore singel och vikarie :-)

    SvaraRadera
  3. Nu får du väl skriva meeeeeera SNART!

    SvaraRadera
  4. den var bra novell eler om semestervikarien kul och fantasera eller skriver vad man har varit med om i sina bloggar m.m

    SvaraRadera