tisdag 28 april 2009

tonårsminne 3

min flickvän möter mig utanför matsalen i skolan, hennes bruna ögon lyser, hon slänger med sitt hår när hon ser mig.

-kom, jag är sugen på dessert, säger hon och ler, tar mig handen och tränger förbi massan av folk, spiraltrappan ner i källaren där skolans café och alla toaletter är placerade. längst bort i raden står en dörr öppen, hon drar i min arm, och jag är inte sen att följa med.

stänger dörren om oss, trycker sig mot min kropp, huvudet lite lutat bakåt kysser vi varandra, jag greppar hennes lilla sköna rumpa med mina båda händer.

-vi måste snabba oss, jag har snart filosofi, skrattar hon medan hon knäpper upp mina byxor. hon går mer knä, tar min kuk rakt in i munnen och slickar på ollonet, frågar

- vi får göra mer ikväll, är det ok?

jag suckar av välbehag. jag har träffat en tjej som älskar att suga kuk, som älskar att ta satsen i munnen och svälja. jag måste vara skolan mest avundsvärda artonåring.

hennes rådjursögon blundar medan hon tar mig djupt in, hennes lilla hand med de långa blodröda naglarna runkar mig säkert. så öppnar hon ögonlocken, möter min kåta stirriga blick där jag står och håller balansen med händerna på handfatet bakom mig, stönar och hoppar till när någon drar i dörrhandtaget, hör hur vederbörande testar nästa dörr. tungan bakom ollonet där det är så känsligt blandas med djupa sugande tag. älskar att de hennes små händer arbeta med min kuk. hon runkar mig snabbt nu, handen glider enkelt över kuken som löddrar av försperma.

-johanna…jag kommer snart…

-kom…kom…spruta i min mun…ge mig min dessert…

jag sitter på lektionen efteråt, urmjölkad till sista droppen, med vetskapen att hon just nu sitter längst fram i ett annat klassrum och räcker upp handen, dinglandes med ena benet över det andra, och med sina oskyldiga ögon riktade mot lärarens kommer hon att med samma mun som nyss tagit mot min tjocka kladdiga sperma svara på frågor om decartes eller någon gammal grek.

1 kommentar: