onsdag 29 april 2009

le nattbuss

det var en långfärdsbuss med avgång 22.30 söderut som jag besteg en kvart innan avgång, hittade ett ledigt säte näst längst bak, i halvliggande position hoppades jag på att det inte skulle komma så mycket mer folk än att man fick ett dubbelsäte för sig själv. jag var trött och höll på att slumra in när ett sista par kom ombord och tog sig bakåt i bussen, passerade mig för soffan längst bak. jag satt med fönstret i ryggen och blicken in i bussen och kollade in dem medan de tog av sig jackor och satte sig tillrätta. hörde att de pratade franska, hon var ganska mullig med sköna former, svart ruffsigt hår, han hade tatueringar och såg ut som en rocker.

jag lät deras viskade franska vagga mig till sömns och snart var det bara motorväg, monotont motorljud och john blund kvar.

jag vaknade till av att bussen svängde häftigt, höll på att somna om igen när det bara visade sig vara en avfart, men fick syn på paret snett bakom mig, de kysstes intensivt, han höll på att massera hennes bröst och hon satt och knäppte upp hans byxor, jag kisade så det skulle se ut som jag sov, men kollade nyfiket på. han hade nu fått ut hennes båda stora bröst, lutade sig mot henne och sög på vårtorna och jag hörde hur hon sa något och mumlade "mmmm…"…så tog han tag i hennes ben, drog dem upp i sitt knä, hon särrade på sina ben och hans hand letade sig under klänningen. han verkade hitta rätt direkt för hon hade svårare att vara tystlåten nu. jag kunde inte se något annat än hans arm som gick allt snabbare fram och tillbaks och att hon lutade huvudet bakåt och njöt tills hon avbröt honom med ett suck. han drog ut armen från klänningen och hon sög av sina egna safter från hans fingrar. jag satt där med stånd och försökte vara osynlig, lät min hand massera ovanpå jeanstyget. hon drog ned sina ben och fortsatte knäppa upp hans byxor, sa något och han fällde sätet ett steg bakåt.

hon fick ut hans kuk, som växte sig stor i hennes vana händer, det var extremt fascinerande att halvligga här och se denna liveshow framför mig, hon tittade upp och jag blundade snabbt, kisade och såg att hon böjde sig ned över honom och slickade på ollonet, hans händer lekte med hennes korpsvarta hår, förde det åt sidan i en knut, vilket gjorde att jag hade fri insyn när hans kuk försvann ner i hennes hals gång på gång. han blundade och njöt, hon kunde uppenbarligen det här. hennes lilla hand tog över och runkade snabbt och effektivt, kysste honom på halsen, jag hade min hand innanför jeansen nu och smekte mig sakta, kollade in hur hennes hand for upp och ned över hans hala kuk, hur han grymtade till och med sin hand på hennes axel visade att han var nära…hon lutade sig åter ner, tog kuken djupt och sög så det smackade och han vred sig i den tillbakalutade stolen när han fyllde hennes mun med sperma.

jag kunde se hur hon svalde och svalde, inget verkade lämnas till slumpen, han skakade till och hon slickade en sista gång runt ollonet med långsam tunga innan hon gled upp i hans famn, kysste honom medan han knäppte igen sina byxor.

de somnade i armarna på varandra och jag satt klarvaken med en bultande kuk och kunde se hur morgonsolen började strila in.

2 kommentarer:

  1. jag blir så förbannat kåt av att läsa dina texter. Nu är jag nyläst och nyonanerad!
    Fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hittade nyss din blogg..

    Hoppas Du/ni haft en trevlig valborg!


    Nastyhornydevil.blogspot.com

    // Devil!

    SvaraRadera