onsdag 18 maj 2011

den lilla kvinnan

jag tar ett extra varv till skrivaren, står och hänger över maskinen som vräker ut tomma worddokument. i min kåtiver har jag förvandlats till en miljöbov.

den nya kvinnan på jobbet sitter på en avdelning som jag inte vet vad de sysslar med, men det verkar viktigt. först såg hon mig inte alls, men jag antar att mina fjantiga utflykter till skrivaren inte passerat helt obemärkt förbi, hon vänder sig ibland åt mitt håll när jag passerar, ett och annat leende har jag till och med fått när vi passerat varandra i korridoren. men ingen antydan till kontakt.

det slående med henne är hennes storlek. hon är blond och väldigt liten, inte bara kort utan hela hon lite som en krympt vuxen kvinna. ingen dvärg, bara…liten. petit. hon kompenserar det med att ofta ha medelhöga svarta pumps, vilka får hennes sexiga rumpa att puta ut skönt i de svarta tajta kostymbyxorna.klädseln är strikt, hon ger överhuvudtaget ett ganska strikt intryck, men det är något där, något som får mig att bli hård i värmen från kopiatorn och skrivaren. jag passar på att byta toner en gång fast jag inte har någon som helst aning varken om det behövs eller hur man gör det rätt. dokumenten får ett svart streck i mitten, så jag antar att jag gjort fel.

jag får bilder att jag drar ner hennes byxor strax under rumpan, lyfter upp henne på bänken i teknikrummet, drar en minimal ursäkt till trosa åt sidan och går loss med min hungriga tunga. hon är först chockerad, såklart, det är ju inte varje dag man blir halvt avklädd och slickad av en kollega man inte ens vet namnet på, men hon finner sig snart i situationen, jag känner en hand på mitt hår, en hand som trycker mig närmare hennes rakade och nu våta fitta. jag nafsar tag i klitoris och virvlar snabbt runt med en spetsig tunga, drar ner byxorna, drar henne till mig och lägger hennes ben på mina axlar. gillar synen av de svarta pumpsen som pekar rakt upp i luften när jag på tå pressar in mig i henne.

hon är tajt och jag går i botten på henne. hon får mig att känna mig som väldigt välutrustad. det är nu hennes läckra smala fingrar med långa naglar, idag målade i en läcker mörkguldig färg, gör entré, fingrarna på ena handen söker sig till fittan, ett finger på var sida om kuken, och för varje gång min kuk går in och ut ur henne smeker fingrarna kukskaftet och klitoris på en gång.

det är inget långt knull, tvärtom intensivt och hela tiden i samma ställning, hon sittandes på bänken i midjehöjd på mig, jag känner hur hennes muskler i fittan krampar och kramar min kuk, hennes andra hand tar stöd mot mitt bröst, och hennes blick går rakt genom mig när hon kommer. jag är själv nära, drar ut kuken och runkar hårt,
jag sprutar ner hennes fitta och hennes smekande fingrar som ligger utspärrade över hennes nyknullade fitta.

synen av hennes nedkladdade fingrar gör mig helt snurrig, hon ligger där hopkurad fortfarande med benen över mina axlar.

jag slänger en hög vita A4-papper med svarta streck i papperskorgen, passerar kollegans bord och slänger en snabb blick på henne. hon sitter i telefon, har luren pressad mot axeln medan hon likt en sekreterare på 1950-talet sitter och kollar på sina naglar, som glänser till precis när jag passerar.

2 kommentarer:

  1. Riktigt rolig läsning ! Du skriver riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. tack ska ni ha!
    välkomna tillbaks för en lässtund,
    om ni någon gång behöver inspireras…
    era bilder är riktigt heta…

    SvaraRadera