måndag 13 april 2009

trappan

vi har varit ute hela natten, dansat, druckit och hetsat varandra.
kläderna klibbar mot kroppen när vi går upp i trappan till vår lägenhet, dina svängande höfter, klick klack av dina höga klackar fast vi försöker gå tyst för att inte väcka grannar.

jag tar tag i dig bakifrån, drar upp din tunna sommarklänning, smeker din sexiga bak och får snabbt ut min kuk, drar undan dina rosa string och pressar mig hårt in i idig, håller ena handen runt din kropp medan du lutar dig mot trappan.

vi försöker vara så tysta det bara går, brutalt och snabbt, håller om dina höfter och pumpar dig full bakifrån, vi faller ihop i en hög där i mörkret- som rätt som det är är ljus, någon kommer hem och vi får snabbt på våra kläder, och lagom tills grannen passerar oss ser jag hur min kladdiga sperma rinner längs dina ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar